Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@16:31:16 GMT

چه کنیم تا اینترنت‌مان زود تمام نشود؟

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۲۰۱۸

چه کنیم تا اینترنت‌مان زود تمام نشود؟

مطمئن هستید این حجم از اینترنت را در یک زمان کوتاه مصرف نکرده‎اید. خانواده‌تان هم معتقدند کسی از فضا نیامده و حتما یکی توی همین خانه آن را مصرف کرده‌است، اما نه آن‌قدر دانلود داشتید و نه اینستاگردی زیادی کرده‎اید که بخواهد چنین حجمی را مصرف کند.

پس دقیقا چه اتفاقی برای اینترنت‌تان افتاده‌است؟ لابد خیلی از شما روش‎های مختلف مقابله با این قضیه را بلد هستید، اما برای کسانی که ممکن است هنوز راهی برای جلوگیری از دود شدن اینترنت‎شان نیافته اند، چند روش کوتاه و کاربردی معرفی می‎کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول این‌که تلگرام‏تان را باز کنید و روی سه خط بالای سمت چپ بزنید.

وارد قسمت تنظیمات شوید و گزینه Data & Storage را لمس کنید. در بخش Automatic media download سه گزینه وجود دارد. گزینه When using mobile data، برای تنظیم وضعیت دانلود خودکار فایل‎ها در شرایطی است که از اینترنت سیم‌کارت یا همان داده‌های تلفن همراه استفاده می‌کنید. گزینه When connected to Wi-Fi مربوط به تنظیم وضعیت دانلود خودکار فایل در شرایطی است که از وای‌فای استفاده می‌کنید و در آخر گزینه When roaming که مربوط به استفاده از اینترنت رومینگ است. اگر هم می‎خواهید کلا حالت دانلود خودکار را ببندید باید تیک تمام گزینه‎ها را بردارید. همین کار را می‎توانید برای برنامه واتس‎اپ انجام بدهید، فقط کافی‎ است در قسمت منو، تنظیمات را انتخاب کنید و به بخش Data Usage بروید. همان مراحل قبلی این‎جا هم وجود دارد که می‎توانید انتخاب کنید دانلود با اینترنت داده‌های تلفن‎تان انجام بشود یا با وای‌فای یا هیچ‌کدام. با این روش، پیام‎رسانی که شما از آن استفاده می‎کنید به هیچ عنوان بدون اجازه‎تان چیزی دانلود نمی‎کند و حق دارید تصمیم بگیرید حجم اینترنت‌تان را برای چه محتوایی خرج کنید.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری اینترنت حجم اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان در میامی ضمن بیان اینکه توسعه شبکه ملی ارتباطات و بهره‌مندی روستا‌ها از اینترنت پر سرعت راهی برای خارج شدن روستا‌ها از بن بست‌های اقتصادی است، ابراز داشت: با اتصال به شبکه اینترنت کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت و اقتصاد آنها شکوفا خواهد شد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان اینکه در تلاش برای اتصال روستا‌ها به شبکه ملی ارتباطات هستیم، گفت: بیش از هفت هزار روستای کشور به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند.

وی ضمن بیان اینکه به دلایل فوق اتصال روستا‌ها به شبکه اینترنت مورد پیگیری جدی این وزارت خانه است، افزود: در برخی روستا‌ها با نبود زیر ساخت‌های نظیر برق مواجه هستیم که این قدری کار را دچار چالش می‌کند.

زارع پور ضمن بیان اینکه طی دولت سیزدهم هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی بتوانیم تعداد بیشتری روستا را به این شبکه متصل کنیم.

وی افزود: با توجه به نامگذاری شعار سال می‌بایست زیر ساخت‌های لازم نیز فراهم شود تا مردم بدون محدودیت بتوانند در جهش تولید مشارکت کنند.

دیگر خبرها

  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا
  • همه سناریوهای روی میز صهیونیست ها | چرا گزینه جنگ منتفی است؟
  • افزایش بی سابقه سرعت اینترنت تا پایان سال
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور
  • سیل شدید در دبی
  • رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • جشن وعده صادق