Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: سپاهان قراردادهای میلیاردی دارد اما ما یک قرارداد میلیاردی در تیممان نداریم. تاریخ انتشار: 22:51 - 07 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۳۹۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رسول خطیبی، در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر آن را می‌خوانید:

*تیمی بودیم که از سه تا موقعیت که در کل بازی به دست آوردیم استفاده نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  *تیم سپاهان از دو موقعیتی که به دست آورد، یکی را تبدیل به گل کرد.   *موقعیت اول حریف که تبدیل به گل شد، اشتباه فردی بازیکنان در جاگیری بود.   *تیم ما شجاعانه بازی کرد.   *مستحق باخت نبودیم.   *بیشتر از همه به بازیکنانم خودم می‌گویم که با تمام وجود بازی کردند.   *سپاهان قراردادهای میلیاردی دارد اما ما یک قرارداد میلیاردی هم نداریم.   *قبل از بازی و اتفاقی نادر به ما گفتند دو بازیکن ما نمی‌توانند بازی کنند. ما لیست داده بودیم اما گفتند آنها نباید در لیست باشند. برایم عجیب است این بازیکنان کارت بازی هم داشتند اما یک ساعت و نیم قبل بازی می‌گویند، نمی‌توانند در این دیدار بازی کنند.   *داوران باید دقت کنند، حق کسی خورده نشود.   *بازی خوبی بود اما مسئولان کاری کنند تا خدای نکرده بحثی پیش نیاید.   *داوری خوب بود.   *سوال حاشیه‌ای را جواب نمی‌دهم.   *به ما گفتند لیست را دیر اعلام کردید اما این در حالی است که ما به محض ورود به رختکن لیست را ارائه کردیم.   *مسئولان دلیل اینکه دو بازیکن ما اجازه بازی در مقابل سپاهان را نداشتند به ما بگویند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسول خطیبی ماشین سازی لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپاهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت:محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.

وی درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی نیز ادامه داد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر وارد تمرینات گروهی شود.

ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: فرشاد احمدزاده نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریع‌تر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به بیانیه سپاهان؛ حقیقت را روایت نمی‌کنید! بحران و محرومیت های تمام نشدنی در سپاهان

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد