Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون اطلاعات عملیات لشکر ویژه شهدا در دوران دفاع مقدس و رئیس ستاد مردمی سی و سومین سالگشت سردار شهید "محمود کاوه" در مراسم رونمایی از المان این شهید  با اشاره به انتقاد مقام معظم رهبری از طرح یکسان سازی گلزار شهدا در سراسر کشور گفت: این انتقاد باعث شد تا در خصوص یکسان سازی گلزار شهدا تجدید نظر بشود و برای احیای هویت گلزار شهدای آرامستان بهشت رضا (ع) که مدفن پنج هزار و ۷۰۰ شهید این خطه از کشورمان است اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید مجید ایافت افزود: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب، شهردار مشهد دستور داد تا کمیته خاصی کار پژوهشی را در این حوزه انجام دهند. 

وی ادامه داد: شهرداری مشهد با همت، انگیزه و پشتکار طرحی را ارائه کردند که در آن مزار پنج هزار و ۷۰۰ شهید مدفون در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) با نظر خانواده شهدا و پشتیبانی شهرداری مشهد به شکل مناسبی مجددا ساماندهی شود و این ساماندهی برای مزار سرداران شهید نیز با طرح های مجزایی انجام خواهد شد.

این فرمانده دفاع مقدس اضافه کرد: فرهنگسرای پایداری از سوی شهرداری مشهد برای تحول در گلزار شهدا ماموریت پیدا کرده است و تا کنون نمونه هایی از طرح های ارائه شده در قطعه شهدا به اجرا در آمده تا خانواده شهدا برای انتخاب المان مزار شهدای خود از آنها الگو بگیرند.

وی در پایان ضمن تشکر از حسن تدبیر شهردار مشهد در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در خصوص احیای هویت گلزار شهدا ابراز امیدواری کرد که این حرکت فرهنگی پیامدهای خوبی به همراه داشته باشد.

در ادامه این مراسم شرکت کنندگان با حضور بر مزار "محمد کاوه" پدر سردار شهید "محمود کاوه" با قرائت فاتحه یاد و خاطره او را گرامی داشتند.
سر لشکر پاسدار شهید محمود کاوه فرمانده لشکر ویژه شهدا دهم شهریور ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۲ در منطقه حاج عمران پیرانشهر به شهادت رسید.
۷۵۰۷/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلزار مزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد