Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در حسینیه ایران از خانواده شهدا، پیرغلامان و همچنین خانواده شیخ زکزاکی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم اختتامیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی با حضور بیش از 700 نفر از پیرغلامان حسینی از 29 کشور جهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور پرشور مردم دارالعباده یزد در میدان تاریخی امیرچخماق یزد برگزار شد از تمبر یزد، حسینیه جهان رونمایی شد.

تجلیل از خانواده های شهید مدافع حرم شهید محمد خانی،  شیخ زکزاکی، شهید صدوقی، مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه یزدی، علامه شیخ ابراهیم زکزاکی، حاج حسن جاسم سلطان تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در این مراسم پرچم این دوره از اجلاس به استان تبریز تحویل داده شد تا هجدهمین دوره از این اجلاس در استان تبریز برگزار شود.

در پایان این مراسم نیز محمد مظهر الاشقر از دمشق، شیخ موسی آیدین از استانبول، محمد رفیق از پاکستان، محمد جواد شیخ زاده از افغانستان، مظفر سلطان حسن ترابی از هندوستان، اسقف آنتوان ذوموسویونور از لبنان، انور نجم الاملی از لبنان، سید محمود شاه حسینی از تایلند، عسام العماد از یمن، مالک جلیل الوان از عراق، لوییز خاوییر از کلمبیا، عمران رجب اوف از کشور آذربایجان، شیخ محمد الطل از بحرین، موبد فریبرز شهرزادی برگزیده بین المللی بودند.

حاج حسین مزین پیرغلام برگزیده ملی از شهر یزد، ماموستا عبدالسلام امامی پیرغلام اهل سنت، عوض قاسمی خادمی از اردبیل، سید علی اصغر کریمی از مازندران، سید ماشاالله موسوی از لرستان،  محمود عابری اصل از زنجان، سید مهدی حسینی از استان گلستان، قربانعلی مولوی از چهارمحال و بختیاری، حسین سقیرا از استان اصفهان، حسنعلی سقیرا از استان اصفهان، حسین زهره از استان همدان، محمد حسین رحیمی از استان مرکزی، محمد نعمتی از فارس و قربان طاهری از آذربایجان غربی، سید جعفر ماه رخسار از خراسان رضوی، محمد مهدی موحد رضایی از تهران، داود حسین فرد از تهران،  ابوطالبی از استان البرز به عنوان پیرغلامان کشوری انتخاب شدند.

چهره ماندگار هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در یزد نیز مرحوم حجت الاسلام شیخ احمد کافی انتخاب و تجلیل شد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت شیراز خبرگزاری شبستان شبستان یزد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روز جهانی مسجد پیرغلامان حسینی شبستان یزد پیرغلامان حسینی اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| محمد حسینی

عضو پیشین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با تاکید بر اینکه توجه ویژه برای هدایت سرمایه های خرد به سمت حوزه کشاورزی یک ضرورت است، گفت: هدایت اعتبار و تخصیص تسهیلات ریالی بایستی به سمت تولید با مزیت باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد حسینی کارشناس اقتصادی، مسستار دیوان محاسبات و عضو پیشین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص الزامات تحقق شعار سال،  با اشاره به اینکه، در سال گذشته بدلیل تحولات غیر اقتصادی، اقتصاد جهانی از رشد مناسبی برخوردار نبود و اثار این موضوع بر تحولات تجارت خارجی ایران موثر بود، گفت: در سال گذشته حوزه سیاستهای پولی در داخل کشور برای مهار تورم تنظیم شده بود که منجر به عدم دسترسی مناسب بنگاه‌های تولیدی به تسهیلات ریالی شد.

وی افزود، قانون بودجه 1403  و قانون برنامه هفتم توسعه می‌توانست به گونه ای تنظیم شود که در راستای تحقق شعار سال موثر باشد، بر این اساس مجلس جدید میتواند نسبت به اعمال اصلاحات در این دو حوزه اقدام کند.

لزوم اصلاح سیاستهای پولی برای تحقق شعار سال

حسینی تاکید کرد، به طور کلی  بایستی حوزه سیاستهای پولی برای تحقق رشد تولید اصلاح شود. در این بین نقش رسانه ها برای انتقال صحیح مشکلات واحد‌های تولیدی به تصمیم سازان، یک بحث غیر قابل اغماض است.

به گفته عضو پیشین کمیسیون برنامه و بودجه، بایستی به سمت تولید حداکثری محصولاتی گام برداریم که مزیت نسبی برای کشور دارد. از سوی دیگر بایستی سمت و سوی هدایت  اعتبار و تسهیلات به سمت تولید واقعی باشد و موارد غیر ضرور  با این سیاست باید تعدیل گردد.

زنگ خطر رشد منفی حوزه کشاورزی در دو سال اخیر

حسینی در خاتمه با اشاره به اینکه برای افزایش مشارکت مردم در تولید، دولت باید در خدمت مردم باشد؛ گفت: در 8 فصل اخیر شاهد رشد غیر مثبت در حوزه تولیدات کشاورزی بوده ایم و این میتواند یک زنگ خطر برای ما باشد. بر این اساس با جمع آوری سرمایه های خرد به خصوص در حوزه کشاورزی برای تولید حداکثری کالای اساسی و تحقق راهبرد حفظ امنیت غذایی میتوان به اصول مرتبط با تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم مقید ماند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ مراسم شاخص شب‌های قدر در هرند برگزار می‌شود
  • استوری حسین حسینی از بازگشت به تمرین استقلال + عکس
  • «شریعت هرندی»؛ عالمی متبحر در ادبیات عرب و فقه و اصول
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • «سید محمد حسینی‌پور» عضو شورای اسلامی شهر اردکان شد
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| محمد حسینی
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱