Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلبرتو گالاسی، مدیر باشگاه منچستر سیتی در مورد قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا و شایعات علاقه یوونتوس به پپ گواردیولا صحبت کرد.

طرفداری- سیتیزن ها در گروه C بازی ها با تیم های آتالانتا، شاختار دونتسک و دینامو زاگرب روبرو خواهند شد.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، گالاسی در این رابطه به خبرنگاران گفت:

خیلی خوشآیند است که امسال در سن سیرو بازی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنم که بازی های سرگرم کننده ای خواهند بود، چون آتالانتا فوتبال بسیار خوبی ارائه می کند.

پپ گواردیولا برای دومین سال متوالی موفق به فتح لیگ برتر انگلستان شد اما در اروپا مشکل داشته است. گالاسی در این رابطه افزود:

سال گذشته تنها یک بازی خوب پیش نرفت و تنها دقایقی تا صعود به فینال فاصله داشتیم. لیگ قهرمانان اروپا در خون گواردیولا است، قبلاً آن را فتح کرده و باز هم این کار را خواهد کرد. همیشه جمله ای که کاکا به من گفت را به یاد خواهم داشت: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از قهرمانی در جام جهانی سخت تر است. چون در جام جهانی فقط لازم است که همه چیز به مدت یک ماه خوب پیش برود، اما در لیگ قهرمانان اروپا، باید کل فصل شانس با شما یار باشد.

در طول تابستان باز هم شایعاتی مبنی بر علاقه بانوی پیر به جذب گواردیولا به گوش می رسید که گالاسی در این باره گفت:

گواردیولا در ابتدا از این خبر عصبانی و بسیار ناراحت شده بود، چون از اینکه حرفش را باور نکنند متنفر است. باشگاه هایی که در اهداف خود جدی هستند از مدت ها قبل به توافق می رسند و چنین شایعات لحظه آخری واقعاً وجود ندارند. او از وضعیت پیش آمده ناامید بود، اما هرچه گذشت، خشم او به خنده تبدیل شد. حتی پدر من هم تا آخرین لحظه فکر می کرد که او مربی یووه خواهد شد و من همیشه به او می گفتم که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...

پرسپولیس در شبی که به برد مقابل الدحیل نایز داشت نتوانست این تیم را شکست بدهد

سرخپوشان پایتخت در شبی که می‌توانستند تاریخ‌سازی کنند، با شکست مقابل الدحیل قطر از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2024، در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر رفت و در حالی که می‌توانست با کسب پیروزی به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم گروه‌ها راهی مرحله حذفی شود، با نتیجه 2 بر 1 مغلوب حریف قطری خود شد و با 8 امتیاز در رده دوم گروه E قرار گرفت و از صعود به دور بعد بازماند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که در این بازی احتیاج مبرمی به پیروزی داشتند، بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 7 توسط شهاب زاهدی به گل رسیدند، اما در ادامه الدحیل با گل‌های محمد مونتاری و مایکل اولونگا بازی را به سود خود برگرداند.

پرسپولیس در این بازی پنالتی هم از دست داد تا حسرت حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای هواداران این تیم دوچندان شود.

اگر پرسپولیس به دور حذفی صعود می‌کرد، با توجه به سابقه و پتانسیل پرسپولیس، شانس این تیم برای صعود به مراحل بالاتر و حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز دور از دسترس نبود.

حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، پایانی تلخ برای حضور این تیم در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن بود. سرخپوشان که در سال‌های اخیر عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند، در این دوره ناکام ماندند تا هواداران این تیم از حضور تیم محبوب شان در رقابت های آسیایی ناامید شوند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد