Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت‌های پیاپی دمبله حتی صدای دشان را هم درآورده است.

طرفداری - دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به عثمان دمبله، وینگر بارسلونا بابت مصدومیت‌های متعدد و زندگی غیرحرفه‌ای‌اش کنایه زد.

وینگر 22 ساله و فرانسوی بارسلونا در سومین فصل حضورش در این تیم کماکان نتوانسته انتظارات را برآورده کند و مصدومیت‌های متعدد در کنار حواشی بی پایان بیرون زمین در این قضیه نقش زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر هم هست که بارسا تقریبا با دمبله به بن بست رسیده و مایل است او را در قرارداد بازگشت نیمار بگنجاند. چیزی که تاکنون دمبله با آن مخالفت کرده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، دشان پس از اعلام لیست فرانسه برای مقدماتی یورو 2020 و دو دیدار با آلبانی و آندورا درباره وضعیت دمبله که این روزها بار دیگر مصدوم است، گفت:

وضعیت این است که تعداد مصدومیت‌های عثمان و بالطبع بازی‌هایی که به این خاطر از دست داده بسیار زیاد بوده است. وقتی جراحی سنگینی را پشت سر می‌گذارید، بدن شما نیاز دارد به خوبی مورد مراقبت قرار بگیرد. این داستان را همه بازیکنان جوان دارند. گاهی برای برخی از آنها درک اینکه کارهایی باید در طول سال و بازی‌ها، تمرینات، قبل و بعد از آن انجام شود، سخت است. خصوصا کارهایی که نباید انجام شود. همه آنها باید از ملزومات بازی در بالاترین سطح آگاه باشند.

گفتنی است ساموئل اومتیتی هم پس از مدت‌ها به دلیل نیمکت نشینی‌ها پیاپی در بارسلونا به اردوی فرانسه دعوت نشد. کلمنت لنگلت جای او را در تیم ملی هم گرفته است. گریزمان دیگر فرانسوی ملی پوش بارسا محسوب می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس

جان استونز در حساس‌ترین بازه فصل مصدوم شد. 

طرفداری | جان استونز در نیمه اول دیدار انگلیس و بلژیک مصدوم شد. 

جان استونز که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود، در بازی دوستانه انگلیس مقابل بلژیک به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد. در بازی با برزیل نیز کایل واکر دچار مصدومیت شده بود. رسانه‌های سوئیسی نیز از آسیب‌دیدگی مانوئل آکانجی خبر داده‌اند تا پپ گواردیولا در آستانه دیدار حساس منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر، با غیبت سه مهره کلیدی خود مواجه شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مسی جدید متولد شد
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس
  • ضربه ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • ضربه سخت ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ