Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتادوششمین دوره جشنواره ونیز از فردا چهارشنبه ۶ شهریور درحالی آغاز می‌شود که بسیاری از شرکت‌کنندگان، بخش مسابقه این جشنواره را برای خود بسیار خوش قدم حساب می‌کنند تا همچون چندین سال گذشته، بازتاب ها وموفقیت های به دست آمده در ونیز شانس آنها را برای به دست آوردن اسکار ۲۰۲۰، بالا ببرد.

به گزارش تابناک و به نقل از سینما سینما، جشنواره ونیز به خوبی نشان داده سکوی پرتاب ایده‌آل برای بسیاری از فیلم‌ها، به ویژه آمریکایی ومکزیکی و غیره بوده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهالیوود نیز بسیاری از حرفه‌ای‌های سینما به این مورد اعتقاد پیدا کرده‌اند.

از فیلم‌های بحث انگیز مسابقه امسال باید به اثر رومن پولانسکی ( متهم میکنم) ، جمز گری ( اد استرا) بابازی براد پیت، تود فیلیپ ( جوکر) با بازی جواکین فونیکس، لباسشویی ( استیون سودربرگ) بابازی مریل استریپ، ودیگران مثل ناد پارکر ( پوست امریکا )؛ همچنین کارگردانی از عربستان سعودی. هایفا آل منصور( کاندیدای ایده‌آل) که یکی از دو کارگردان زن در میان ۲۱ فیلم مسابقه است. دومین کارگردان زن بخش مسابقه ، شارون مورفی، از استرالیا با فیلم “عزیزم”چندان شناخته شده نیست.

امسال نیز تعدادی از منتقدین حامی زنان فیلمساز به البرتوباربرا، مدیر جشنواره خرده گرفته اند که چرا حضور زنان را بیشتر نمی‌کند و او پاسخ داده: امسال مردان فیلمساز حساسیت نوینی درباره زنان درفیلم‌هایشان نشان داده اند که بسیار حایز اهمیت است. اواضافه می‌کند: کار ما این است که کارهای هنری و باارزش را شناسایی کرده، به نمایش درآوریم نه اینکه اصرار بر این بورزیم که خالق اثر مرد است یا زن.

از دیگر آثاری که باید با علاقه آنها را دنبال کرد “حقیقت” ساخته فیلمسازی ژاپنی کوریدا است که در فرانسه بابازی کاترین دنوو، ژولیت بینوش ساخته و فردا -چهارشنبه- در افتتاحیه به نمایش در می‌آید.

سایر کارگردانانی که آثارشان می‌تواند بحث انگیز باشد، روی اندرسون (برنده قبلی شیرطلای ونیز )، اولیویه اسایاس فرانسوی، اتم اگویان کانادایی، لویه از چین و غیره است.

آیا درپایان جشنواره هیات داوران به ریاست خانم فیلمساز آرژانتینی، لوسریا مارتل، می‌توانند هیجان مور نظر را با انتخاب های خود و به ویژه اهدای شیر طلا ایجاد کنند؟ باید دید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره ونیز جایزه اسکار اسکار 2020 امید علیمردانی هلال احمر علی اصغر پیوندی گروه هفت ائتلاف دریایی آمریکا لایحه تجارت ماهاتیر محمد سامانه سماح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،«پیمان بهرامی» با بیان اینکه روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی در این استان توسط خودروهای گازسوز و دوگانه سوز مصرف می شود، افزود: مجموع جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی در استان ۷۸ باب است که از این تعداد ۳۵ باب جایگاه سی ان جی به صورت تک منظوره در این منطقه فعال است. وی تصریح کرد: با اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از آغاز این طرح در کرمانشاه تا کنون، ۱۱ هزار دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده اند که این آمار نشان از استقبال شهروندان به استفاده از سوخت پاک و ارزان سی ان جی دارد. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه با اشاره به اینکه با راه اندازی یک جایگاه دیگر در منطقه کرمانشاه، شمار جایگاه های عرضه کننده سوخت مایع به ۱۲۸ باب رسید، افزود : مجتمع خدماتی رفاهی"سپهر" در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حمیل به ایلام احداث شده است. بهرامی با بیان اینکه این جایگاه که در یکی از مسیرهای اصلی زوار کربلای معلی به سمت مرز مهران و خسروی قرار دارد، دارای ۲ سکوی بنزین و ۲ سکوی نفت گاز است، گفت: مخازن بنزین و نفتگاز جایگاه سپهر هرکدام ۴۵ هزار لیتر ظرفیت دارد و برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است. وی با اشاره به اینکه با احداث این جایگاه، شمار جایگاه های سوخت مایع و گازطبیعی این منطقه به ۱۶۵ باب جایگاه رسید، افزود: همچنین ۱۰ جایگاه سیار در مرزهای استان در حال سوخت رسانی است که از این تعداد ۶ باب جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است بطوریکه جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر در ایام اربعین فعال است. منطقه کرمانشاه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶ ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آباد، سنقر، پاوه و کنگاور وظیفه تأمین سوخت مردم این استان را به‌ عهده دارد.

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • بازدید رایگان ابنیه تاریخی سیستان از دریچه منشور ونیز
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی در حال ساخت و آماده پرتاب داریم
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • سامانه‌های راداری،موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز
  • تصاویری جدید از آتش سوزی ساختمان بورس (فیلم)