Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@08:47:08 GMT

مهاجم میلان هم‌‌پستی کاوه رضایی در شارلوا شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۳۴۴۸

مهاجم میلان هم‌‌پستی کاوه رضایی در شارلوا شد

باشگاه شارلوای بلژیک پس از جذب کاوه رضایی مهاجم میلان ایتالیا را نیز به خدمت گرفت. ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه شارلوای بلژیک، فرانک تسادجوت، مهاجم 20 ساله ایتالیایی با اصالت کامرونی برای تقویت خط حمله این تیم در فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک جذب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، فرانک تسادجوت از تیم میلان ایتالیا به صورت قرضی تا پایان فصل جاری برای تیم شارلوای بلژیک بازی خواهد کرد. این تیم پیش از این برای تقویت خط حمله خود کاوه رضایی، مهاجم کلوب بروژ را نیز به صورت قرضی تا پایان فصل جذب کرده بود.

تیم شارلوا در فصل جاری از 3 بازیکن ایرانی شامل کاوه رضایی، علی قلی‌زاده و یونس دلفی بهره‌مند است.

صعود تیم‌های بازیکنان ایرانی به مرحله گروهی لیگ اروپا

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کاوه رضایی آ ث میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاوه رضایی آ ث میلان کاوه رضایی آ ث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انتقال آزاد سه بازیکن میلان و اینتر به لیگ عربستان

سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان ممکن است راهی لیگ عربستان شود

طرفداری | الکسیس سانچز، مهاجم شیلیایی و خوان کوادرادو، وینگ بک کلمبیایی شاید با پایان یافتن قراردادهایشان با اینتر به لیگ عربستان بروند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، سیمون کیائر از میلان به همراه الکسیس سانچز و خوان کوادرادو از اینتر در پایان فصل قراردادهایشان به اتمام می رسد و بازیکن آزاد می شوند. هر سه بازیکن در تابستان 2023 مورد توجه تیم های عربستانی قرار گرفته بودند اما نفرات اهل آمریکای جنوبی پیوستن به اینتر را انتخاب کردند درحالی که مدافع دانمارکی نیز ترجیح داد در روسونری بماند. باشگاه های عربستانی همچنان جذب این سه بازیکن را در برنامه های خود دارند بنابراین احتمال پیوستن همه آنها به لیگ این کشور وجود دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم
  • (عکس) بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • احتمال انتقال آزاد سه بازیکن میلان و اینتر به لیگ عربستان
  • منچستریونایتد پیگیر وضعیت فرانچسکو کاماردا / گاتزتا
  • بدهی سنگین ستاره سابق میلان: چوب حراج به خانه!