Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه‌های اوسترشوندس سوئد، آمیای فرانسه و اوئسکا اسپانیا واکنش‌های متفاوتی به محرومیت و جریمه ۴ میلیون یورویی سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی از سوی کمیته انضباطی فیفا نشان دادند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روزنامه Aftonbladet سوئد، نیکلاس لیدسرون، رئیس سرویس رسانه‌ای باشگاه اوسترشوندس سوئد اظهار داشت: ما از تصمیم فیفا درباره سامان قدوس و باشگاه اوسترشوندس بسیار متعجب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقدیم که این رای ناعادلانه است و می‌خواهیم پروسه اعتراض را آغاز کنیم. اطمینان داریم که این کار را به خوبی انجام می‌دهیم تا رای فیفا را در دادگاه CAS بازگردانیم. در چنین شرایطی نمی‌توانیم تحلیل بیشتری پیرامون این رای فیفا ارائه دهیم.

برنارد یوآنین، رئیس باشگاه آمیا نیز در واکنش به محرومیت ۴ ماهه و جریمه ۴ میلیون یورویی سامان قدوس از سوی فیفا به خاطر شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا به سایت le۱۱amienois فرانسه گفت: از این رای فیفا شوک‌زده هستم. ما منتظر پیام رسمی فیفا مبنی بر محرومیت احتمالی سامان قدوس هستیم. اگر هم این خبر تایید شده باشد وکلای باشگاه آمیا رای فیفا را دریافت می‌کنند.

باشگاه اوئسکا اسپانیا بر خلاف همتای فرانسوی ضمن ابراز رضایت از رای فیفا اعلام کرد: ما از صدور این رای فیفا خرسندیم. این اتفاق یک پیروزی آرام برای باشگاه اوئسکا در دادگاه فیفا بود. 

سامان قدوس سال گذشته میلادی پیش از پیوستن به آمیای فرانسه راهی اسپانیا شد و قرارداد داخلی با اوئسکا منعقد کرد. این ملی‌پوش ایرانی پس از مخالفت باشگاه اوسترشوندس سوئد پیشنهاد آمیا فرانسه را پذیرفت و به لیگ لوشامپیونه پیوست. همین انتقال کافی بود تا باشگاه اوئسکا اسپانیا به کمیته انضباطی فیفا شکایت کند.

باشگاه اوسترشوندس سوئد که با رای فیفا از ۲ پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده علاوه بر سامان قدوس تا ۳ هفته آینده فرصت اعتراض به رای صادره از سوی فیفا را خواهد داشت. هنوز مشخص نیست این فرجام‌خواهی شامل دوره محرومیت ۴ ماهه سامان قدس نیز خواهد شد یا خیر.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سامان قدوس محرومیت حکم فیفا تابناک ورزشی امید علیمردانی هلال احمر علی اصغر پیوندی گروه هفت ائتلاف دریایی آمریکا لایحه تجارت ماهاتیر محمد سامانه سماح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را کسب کند.

پایگاه فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن زاده از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در این گزارش عنوان شده است: "ایران با نتیجه ۶ بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و علی اصغر حسن زاده و مهدی کریمی خیره کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل‌های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در گفتگو با سایت فیفا گفت. صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم. "

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • فیلم/ تظاهرات حامیان فلسطین در پایتخت سوئد