Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزانه زیلابی، سید جمال الدین حیدری منش، سید حسین تاج و امیر رئیسیان، چهار تن از وکلای دادگستری که وکالت کارگران و دیگر بازداشتی‌های پرونده هفت‌تپه را که در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران و شعبه ۱۰۲ دادگستری شوش بررسی می‌شود به عهده داشتند، نسبت به صحبت‌های اخیر سعید عمرانی (معاون قضائی دادستان کل کشور) واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضائی دادستان کل کشور طی اظهاراتی با اشاره به پرونده نیشکر هفت تپه گفته بود: عوامل و عناصری پول گرفته‌ بودند و می‌خواستند به هر طریق که شده آنجا را به آشوب بکشند.

وکلای بازداشتی‌های هفت‌تپه طی واکنشی نوشتند: اینجانبان به عنوان وکلای متهمین این پرونده با مطالعه کامل ۳۰۰۰ صفحه در ۹ جلد، هیچ نشانه‌ای از دریافت حتی یک ریال از طرف متهمینِ پرونده مشاهده نکرده و هیچ مستندی در پرونده، اعم از گردشکار ضابط، کیفرخواست دادسرا و صورتجلسات محاکمه دادگاه ندیدیم.

در بخشی دیگری از واکنش این چهار وکیل به حق پرسشگری و پیگیری حقوقی برای موکلین اشاره شده و آمده است: لیکن اظهارات جدید نیاز به ملازمه مستقیم با ذکر مصادیق و ادله دارد.

همچنین در بخش دیگری می‌خوانیم: امید اینجانبان بر این است که در هر مرحله از دادرسی، عدم هرگونه مداخله و حفظ استقلال قضات رسیدگی کننده به پرونده، مورد رعایت و احترام مسئولین ارشد قضایی قرار گیرد تا در آرامش و دقت کافی محملی برای دادرسی منصفانه فراهم گردد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دادستان رودسر به موضوع آلودگی آب آشامیدنی

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان دستورات لازم در راستای حل مشکل آب شرب شهروندان شهرستان رودسر را صادر کرد.

او به دادستان رودسر دستور داد که به موضوع آلودگی آب شرب این شهرستان ورود قاطع کند تا نگرانی شهروندان در این خصوص مرتفع شود و همچنین افرادی که در توزیع آب آشامیدنی نقش و مسئولیت دارند باید پاسخگو باشند.

رئیس شورای قضایی گیلان افزود: دستگاه قضایی ضمن نظارت بر رفع سریع این مشکل، با مسئولانی که در مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنند، در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

بروز کدورت آب آشامیدنی مشترکان بخشی از شهر رودسر در روز پایانی سال ۱۴۰۲ و در روز‌های نخست امسال، باعث نگرانی و نارضایتی آنها شده است.

شهرستان رودسر در شرقی‌ترین نقطه استان گیلان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • نخستین واکنش به تخفیف روزانه هزار میلیاردی به چین
  • ورود دادستان رودسر به موضوع آلودگی آب آشامیدنی
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • ضرورت توجه به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی جهت کاهش وقوع جرم
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار
  • بازدید معاون دادستان کل کشور از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی