Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با تاکید بر ضرورت بیداری جامعه و مسئولان از خواب غفلت، گفت: باید نسبت به حق یقین داشته باشیم چرا که با شک و تردید نمی شود سالم زندگی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (8 شهریور) در مراسم بدرقه کاروان اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: بیمارهای انسان چیزی نیست که همه گناهان را به گردن میکروب‌ها  و سرطان بیاندازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به انواع جنگ ها و ستم های که به کودکان یمنی می شود، گفت:  عامل این جنگ و ظلم ها چه میکروبی است؟ بنابراین بیمارهای انسان در میکروب خلاصه نمی‌شود.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر وجود بیماری حرص، طمع و انواع بیمارهای اخلاقی، افزود: وجود میکروب مفید است اما این که رشد بی رویه ایجاد می کند و از حالت نرمال به حالت افراطی می رود و موجی از طاعون به وجود می آید علت آن بیمارهای سیاسی، اقتصادی، اخلاقی، بی ایمانی و تفکر لیبرالی است.

 

وی خطاب به دانشجویان اردوهای جهادی گفت: در سایه زحمتی که مردم برای ما کشیدند و به برکت مردم است که مسئول و به جایگاهی رسیدیم بنابراین سزاوار است مردم را فراموش نکنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در اردوهای جهادی باید از جهت فکری، روانی، اخلاقی و سیاسی هم به مردم توجه داشته باشید، ادامه داد: آدمی از نظر جسمانی دارای 6 حالت است که ناگزیر 3 حالت در وجودش ضروری است؛ انسان سالم است یا مریض ، خواب است یا بیدار و زنده است یا مرده.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه بسیاری از بیمارهای که در انسان  و جامعه است روحی و روانی است، افزود: تا این بیمارهای روانی  در جامعه باشد هرگز بشر سالم نخواهد شد.

 

وی بیان داشت: جامعه و مسئولان وقتی دچار غفلت است دزدها و دشمنان تمام آزادی، استقلال و فرهنگ‌اش را می‌دزدند و دشمن همه چیزش را می برد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت بیداری جامعه و مسئولان از خواب غفلت، عنوان کرد: باید نسبت به حق یقین داشته باشیم و با شک و تردید نمی شود سالم زندگی کرد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه برخی افراد با مال اندوزی می‌خواهند برای خود اعتماد حاصل کنند، گفت: اعتماد با مال اندوزی حاصل نمی شود والا قارون باید مطمئن می بود.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه وقتی خواب بودیم ایمان ما را بردند و چون از این جهت آسیب دیدیم متکی به زرنگی ها و سازش ها می شویم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه روح انسانی که مریض باشد و از راه دزدی، دغل و غش، معامله و سازش کاری می خواهد به هدفش برسد نمی تواند کسی را علاج کند، ادامه داد: اگر علمی که غربی ها از مسلمانان گرفتند را پس می گرفتیم اما فرهنگ خود را حفظ می کردیم، هیچ مشکلی نداشتیم اما متاسفانه این کار را نکردیم.

 

آیت الله عبادی افزود: از دشمن خارجی و بیرونی کاری ساخته نیست اما در داخل هر کسی با سلیقه و سیاستی رفتار می کند لذا نتیجه آن همین مشکلاتی است که در جامعه مشاهده می کنیم.

 

به گفته وی امیدواریم در گام دوم انقلاب از خواب غفلت بیدار شویم و بیشتر به سرمایه های عظیم انقلاب و کشور توجه کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید جوانان جایگاه خود را پیدا کنند، افزود: امروز امریکا ژاندارم جهان نیست و کسانی که تا دیروز به امید پشتیبانی امریکا در کشورهای مختلف ظلم وجنایت کردند اکنون خود همان هم که متکی به غرب بودند می گویند باید تاریخ را به قبل از تاریخ سرنگونی پهباد امریکایی و به تاریخ بعد از سرنگونی پهباد امریکایی تقسیم کنیم؛ یعنی امریکایی که نتوانست از خود دفاع کند از این ها هم نمی تواند دفاع کند.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید خطا نداشته باشیم، گفت:  امروز جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه تثبیت شده و بدون تصمیم گیری ایران هیچ کدام نمی توانند به تنهایی تصمیم بگیرند؛ امریکا دارد دق می کند که 7 تریلیون دلار در منطقه خرج کرده و اکنون دست خالی مجبور به ترک منطقه است.

 

وی ادامه داد: بسیاری از کشورهای منطقه به محوریت جمهوری اسلامی ایران با وجود مشکلات بسیار  اراده کردند با مقاومت زیر بار ظلم نروند و این راه را به پایان برسانند و باید جوانان ما در گام دوم انقلاب در کنار این نیروها باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ضد ظلم و استکبار است، گفت: متاسفانه برخی مسئولان ما دو پشمه عمل می کنند و این ننگ است.

 

آیت الله عبادی در پایان حطاب به دانشجویان جهادی تاکید کرد: عبادت هفتاد نوع است که خدمت به مردم بهترین نوع عبادت است.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت شیراز خبرگزاری شبستان مسجد شبستان یزد پیرغلامان حسینی روز جهانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگداشت روز جهانی مسجد بیماری اخلاقی خواب غفلت اردوی جهادی دانشجویی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم نجومی امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین / حمل ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵  و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ است. روز پنجشنبه طبق روایات متعلق است به امام حسن عسکری علیه السلام. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.

مناسبت‌ها و احکام دینی و اسلامی

معراج پیامبر خدا صلی الله علیه و اله و سلم.

آغاز جنگ بدر " ۲ هجری".

قتل عایشه توسط عمال معاویه "۵۸ هجری.

صدقه و خیرات شب جمعه هم برای دفع اثر نحوست نافع است و هم خیرات اموات محسوب می‌گردد.

زایمان

زایمان مناسب و نوزاد مبارک و خوشبخت خواهد شد.

مسافرت

سفر مکروه و همراه صدقه و آیت الکرسی باشد.

احکام نجوم

امروز قمر در برج عقرب و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است:

امور زراعی و کشاورزی.

بذر پاشی و کاشت.

آبیاری.

حفاری‌ها و کندن چاه و آبراه.

جراحی چشم.

درختکاری.

از شیر گرفتن کودک.

کندن دندان.

و خارج کردن خال و زگیل و دمل نیک است.

ولی امور اساسی و زیر بنایی و ازدواج خوب نیست.

نگارش ادعیه و حرز و برای نماز حرز و بستن آن خوب نیست.

مباشرت امشب

از مباشرت به قصد فرزند آوری اجتناب گردد. 

اصلاح سر و صورت

طبق روایات، اصلاح مو (سر و صورت) در این روز از ماه قمری، میانه است.

حجامت خون دادن فصد زالو انداختن

 فصد زالو انداختن یا حجامت در این روز از ماه قمری، باعث صحت بدن می‌شود.

ناخن گرفتن

پنجشنبه برای گرفتن ناخن، روز خیلی خوبیست و موجب رفع درد چشم، صحت جسم و شفای درد است.

دوخت و دوز

پنجشنبه برای بریدن و دوختن لباس نو روز خوبیست و باعث می‌شود، شخص، عالم و اهل دانش و علم گردد.

وقت استخاره در روز چهارشنبه

در روز پنجشنبه از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعد از ساعت ۱۲ ظهر تا عشاء آخر (وقت خوابیدن) 

تعبیر خواب 

خواب و رویایی که شب جمعه دیده شود تعبیرش از ایه‌ی ۱۸ سوره مبارکه "کهف" است؛ و تحسبهم ایقاظا و هم رقود... 

و از مفهوم و معنای آن استفاده می‌شود که کسی دوست یا دشمن خواب بیننده به وی برسد؛ و شما مطلب خود را بر آن قیاس کنید.

ذکر روز پنج‌شنبه

لا اله الا الله الملک الحق المبین

ذکر بعد از نماز صبح ۳۰۸ مرتبه یارزاق موجب رزق فراوان می‌گردد.

 

 منبع: تقویم همسران نوشته‌ی حبیب الله تقیان

tags # تقویم نجومی ، تقویم همسران سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟
  • باز هم غفلت و بی‌توجهی مسئولان میراث فرهنگی/ نابودی تاج عمارت «امین‌لشکر»/ عکس
  • تقویم نجومی امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • اگر صبح‌ها با این علائم از خواب بیدار می‌شوید، به پزشک مراجعه کنید
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • چگونه هر روز شاد و پر انرژی از خواب بیدار شویم؟
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • مسئولان استان ایلام برای تحقق شعار سال تلاش کنند