Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:30:27 GMT

تراکتور – پرسپولیس مثل لیورپول و منچستر اما در آسیا

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۵۲۰۹

تراکتور – پرسپولیس مثل لیورپول و منچستر اما در آسیا

دیدار تراکتور و پرسپولیس همیشه جزو حساس ترین بازی های فوتبال ایران بوده و پس از بازگشت تی تی ها به لیگ، این حساسیت بیشتر هم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فردا یک ربع مانده به ساعت شش بعد از ظهر تیم های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم حالا به جرات قدرتمندترین تیم های سرخپوش فوتبال ایران هستند و تقابلشان از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اغلب دربی ها و مسابقات مهم بین تیم هایی با لباس های رنگ مخالف برگزار می‌شود؛ مثل پرسپولیس و استقلال، سپیدرود و ملوان، ذوب آهن و سپاهان و... اما دیدار سرخپوشان تبریزی و تهرانی، مسابقه ای شبیه به لیورپول - منچستر است؛ یک نبرد تمام قرمز.


*شروع لیگ هیجان انگیز نوزدهم


اولین بازی پرسپولیس در لیگ جدید تکرار آخرین مسابقه آنها در فصل پیش بود با یک تفاوت بزرگ؛غیبت برانکو ایوانکوویچ .برخلاف بازی های تدارکاتی از دفاع ثابت و قهرمان فصل قبل در بازی با پارس استفاده شد و استفاده از سید جلال در ترکیب ثابت نه فقط به عنوان بازیکن باتجربه در این پست بلکه به عنوان بزرگتر و رهبر تیم  از مربی باتجربه و کاربلدی همچون کالدرون دور از انتظار نبود .


تیم کالدرون با سیستم 4-2-3-1 پا به زمین گذاشت با دو هافبک دفاعی احمد نورالهی و امید عالیشاه ،وینگر چپ مهدی ترابی، وینگر راست امیر روستایی و وحید امیری در مرکز زمین . در طول بازی در زمانی که پرسپولیس شکل حمله به خود میگرفت با وجود نفوذ های محمد نادری سیستم بازی به 3-4-3 تغییر پیدا میکرد .با توجه به نیمکت نشینی فرشاد احمدزاده و آماده نبودن سیامک نعمتی و کم تجربه بودن امیر روستایی اساس کار پرسپولیس به سمتی بود که مهدی ترابی بازی میکرد (سمت چپ) و در همان سمت هم به گل رسیدند که در این میان بیشتر حملات با ترکیب محمد نادری / امید عالیشاه / مهدی ترابی / و اضافه شدن امیری به درگیری ها شکل میگرفت.


نکته قابل توجه در این بازی وجود 2 بازیکن در پست غیر تخصصی بود که امید عالیشاه در پست هافبک دفاعی در کنار احمد نورالهی و وحید امیری در مرکز زمین بود که اکثرا این دو را در لب خط به عنوان وینگر و یا فوروارد دیده بودیم .

 

رونمایی از تراکتور آدیداس پوش مدل مصطفی پاشا


تکرار اولین بازی لیگ هجدهم در اولین بازی لیگ نوزدهم .دردسر شیرین مصطفی دنیزلی با انواع بازیکن های ملی پوش و خرید های هیجان انگیز مالک باشگاه از جمله رشید مظاهری.رضا اسدی . محمد خانزاده . رضا شکاری و مازولا.


دنیزلی مربی ایست که در طول مربی گری در ایران کسی تفکرات دفاعی از او یاد ندارد و با آرایش پایه 4-2-3-1 با دو هافبک دفاعی رضا اسدی جوان و با انگیزه واحسان حاج صفی به همراه  بازیکنانی  مانند سوگیتا، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در میانه میدان و تک مهاجمی به نام  ساسان انصاری .


و در نهایت طبق عادت های کلیشه ای شروع تمام ادوار لیگ به دلیل دوران بدنسازی تغییرات زیاد در تیم و مهمان ناخوانده ای به نام تاخیر در شروع لیگ  بازی کم افت و خیزی را از تراکتور دیدیم .


*مصطفی پاشا – کالدرون


هردو مربی به هجوم و حمله علاقه دارند.اگر یک نگاه به بازیکنهای دو تیم بیندازیم شاهد نزدیک به 20 بازیکنی هستیم که سابقه ملی دارند؛از درون دروازه تا نوک حمله و حتی روی نیمکت. همین کافیست که از این بازی به عنوان حساس ترین بازی لیگ نوزدهم یاد کنیم. جنگ میانه میدان با انواع بازیکنهای ارزشمند ملی نکته ارزشمند این بازی خواهد بود.


تراکتور در بازی اول یک امتیاز سخت ولی راضی کننده  از نفت مسجد سلیمان گرفت پرسپولیس هم 3 امتیاز شیرین در افتتاحیه لیگ حالا در هفته دوم به مصاف هم میروند که هیچ کدام نه عادت به باخت دارند  و نه دوست دارند از موضع قدرت خود کوتاه بیایند .


غایبان نام دار این دیدار کمال کامیابی نیا و به احتمال زیاد اکبر ایمانی هستند که در بین این همه ستاره و مدعی قطعا نبود آنها به چشم نخواهد آمد.


پرسپولیس در بازی اول با 2 هافبک دفاعی کمربند میانه زمین خود را محکم کرد اما با این اوصاف با تعداد نفرات بالا در حمله شرکت میکرد به احتمال فراوان در تبریز هم جانب احتیاط را در مقابل هافبک های قدرتمند تراکتور در نظر خواهد داشت و با آماده شدن سیامک نعمتی و بشار رسن یکی از آنها جایگزین روستایی میشود تا بالانس چپ و راست پرسپولیس برقرار شود.


این بازی قطعا در سطح اول باشگاهی فوتبال آسیا برگزار می شود و برگزاری زودهنگام آن در هفته دوم می تواند به زیبایی آن کمک کند.


*آیا مصطفی پاشا با تراکتور از چالش بزرگ خود که با داشتن تغییرات زیاد در پست های 1 تا 6 در مقابل قهرمان 3 دوره لیگ با سربلندی بیرون می آید؟


*آیا احمد نورالهی با انگیزه ای مضاعف ادامه خواهد داد برای اثبات توانایی هایش؟ یا دچار افت و تضعیف روحیه خواهد شد؟


*این بازی همه چیز دارد.مربی کاربلد و با تجربه ، بازیکنهای جوان

پرسپولیس تهران منچستر یونایتد تراکتور لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران منچستر یونایتد تراکتور لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...