Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@21:35:08 GMT

پایان بیستمین کنگره بین‌المللی تحقیقاتی رویان

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۵۷۷۸

‍‍‍‍‍‍

بیستمین کنگره بین‌المللی تحقیقاتی رویان که از ۶ شهریور آغاز شده است، امروز به پایان می‌رسد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این همایش پزشکان و متخصصان ایرانی و خارجی جدید‌ترین یافته‌های خود را در حوزه تولید مثل و ناباوروی ارائه کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کنگره بین المللی تحقیقاتی رویان پزشکان ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد

بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن مدیران تولید، علی قائم مقامی به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ کامران حجازی عضو هیئت مدیره انجمن مدیران تولید سینما اعلام کرد: بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن، علی قائم مقامی تهیه‌کننده و از مدیران تولید باتجربه سینما، به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد.

در این رویداد سینمایی، علاوه‌ بر ارج نهادن به پیشکسوتان این حرفه، از مدیران تولید فعال قدردانی می‌شود و فیلم‌های سینمایی نیز از این منظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جشن مدیران تولید از مهمترین رویدادهای صنفی است که در دوره‌های گذشته با حضور پرشمار سینماگران و هنرمندان برگزار شده است.

در سوابق حرفه‌ای قائم مقامی، تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی همچون بهشت تبهکاران، پرونده باز است، سیاه باز، گل به خودی، تیغ و ترمه، جشن دلتنگی، کفشهایم کو و مدیر تواید فیلم‌های رستاخیز، چ، کلاه قرمزی و بچه ننه، به رنگ ارغوان، نسل سوخته، شب یلدا، متولد ماه مهر، دارا و ندار و ... به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • دبیر جشن مدیران تولید سینما معرفی شد
  • ‌بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • برگزاری ایده‌بازار حوزه ژنتیک در دانشگاه شهید بهشتی/مهلت ارسال ایده‌ها
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک
  • برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در شیراز
  • مشهد؛ از شهر‌های موفق جهان در حوزه قلب و عروق
  • نخستین کنگره بین‌المللی«اربعین و آینده علمی فرهنگی جهان اسلام»
  • سیر صعودی دیابت در ایران