Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ظهر چهار شنبه در نخستین مجمع عالی بسیج استان فارس و در جمع اعضای این مجمع با اشاره به مؤلفه‌های قدرت ایران اظهار داشت: ملت ایران قدرتمندانه پنجمین دهه حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی را آغاز کرد که با بیانیه گام دوم رهبر انقلاب، وارد یک مرحله جدید شد.

وی با اشاره به ابعاد مختلف قدرت نظام گفت: ایران در بُعد سیاسی یک ملت قدرتمند و مردم‌سالاری ملت ایران یک الگوی برتر برای جهانیان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی با بیان اینکه نظام سیاسی ما از یک قانون اساسی مترقی و یک رهبر الهی، شجاع، مدیر و مدبر برخوردار است؛ رهبری که از تمام شاخصه‌های مدیریتی بهره برده، افزود: طراز سیاسی قدرت ملت ایران یک بُعد قابل‌اعتنا است که جهانیان نیز به این بعد توجه کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: امروز در ایران اسلامی در بُعد دفاعی و امنیتی تحولات بزرگی رقم خورده که مؤلفه‌های معنوی نیز در کنار آن قرارگرفته و این قدرت را چند برابر کرده است.

وی افزود: امروز ایران قدرت نخست دنیا در بخش قدرت نرم و جزو 10 کشور اول دنیا به لحاظ نظامی و قدرت سخت است.

سلیمانی با اشاره به قدرت فرهنگی ملت ایران نیز گفت: راهپیمایی اربعین، حضور در راهپیمایی‌های گوناگون در مناسبت ها، هم‌افزایی در حوادث و... همگی نمونه‌هایی از وحدت، انسجام و قدرت فرهنگی ملت است که ریشه در مبانی اسلام ناب دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به دلایل ضعف قدرتهای جهانی در برابر نظام اسلامی نیز خاطرنشان کرد: امروز کشورهایی که از قدرت سخت برخوردار هستند، نمی‌توانند جنبه عملیاتی به این قدرت بدهند و دلیلش قدرت فرهنگی ملت ایران است.

وی با اشاره به پیشرفت کشور در بعد فناوری و اقتصاد نیز اظهار داشت: تمام امکانات برای تبدیل‌شدن ایران به قدرت اقتصادی دنیا در کشور وجود داشته و بیانیه گام دوم انقلاب نیز همین مطالبه را از همه مسؤولان دارد.

سلیمانی با بیان اینکه چالش‌های بزرگ و کوچکی که بر سر راه پیشرفت وجود دارد را می‌توان از سر راه برداشت، به وظیفه بسیج نیز اشاره کرد و گفت: بسیج قرار نیست در طول دستگاه‌ها قرار گیرد بلکه باید هم‌عرض آن‌ها، با چالش‌ها مقابله کرده و مشکلات را کاهش دهد.

وی افزود: بسیج در دوره جدید در راستای منویات رهبر انقلاب بیش از گذشته به سازمان‌یافتگی نیاز دارد و باید بدون فرصت سوزی، توانمندی‌های کشور را شناسایی و پای‌کار بیاورد.

سلیمانی همچنین به وظایف مجمع عالی بسیج استان‌ها اشاره کرد و گفت: مجامع استانی بسیج در استان‌ها درواقع یک مجلس مردمی است و کارگروه‌های گوناگون آن نیز کمیسیون‌های آن محسوب می‌شود.

این فرمانده سپاه در پایان نیز بیان کرد: خدمات 40 ساله نظام بسیار است اما مجمع عالی بسیج استان‌ها باید تلاش کند مشکلات موجود نیز از پیش روی صاحبان فکر و ایده و فعالان اقتصادی برداشته شود.

پیش از سخنان سردار سلیمانی، فرمانده سپاه فجر فارس نیز در سخنانی اظهار داشت: فلسفه تشکیل مجامع کمک به دستگاه‌های مختلف در راستای مأموریت‌ها و خدمت به مردم است.

سردار سید هاشم غیاثی با اشاره به نحوه تشکیل مجمع نیز گفت: بر اساس ساختار سازمانی، انتخاب کارگروه‌ها در مجمع عالی بسیج استان فارس انجام شده است.

در ادامه رضایی کوچی رئیس مجمع عالی بسیج استان فارس نیز در سخنانی اظهار داشت: هدف از تشکیل مجمع، تبادل‌نظر نخبگان در خصوص مسائل گوناگون است تا مشکلات کشور را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک بسیجی افزود: بسیج یعنی حضور در همان نقطه‌ای که نظام به آن نیاز دارد و بسیجی اهل مصلحت‌اندیشی نیست.

رئیس کمیسیون عمران مجلس همچنین گزارشی از فعالیت‌های مجمع عالی بسیج استان را برای حاضران تشریح کرد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ایران بسیج نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا متوجه قدرت کشورمان شده است + فیلم

روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی رئیس جمهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به توانمندی های علمی کشورمان بیان کرد: اگر امروز دنیا متوجه قدرت و توان کشور شده است این توانمندی دو بال دارد. ایتدا اینکه دنیا میداند این توانمندی بومی است و دوم اینکه مدیران کشور شجاعت استفاده از این توانمندی را دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تحقیر اسراییل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود
  • تحقیر اسرائیل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا کدام هستند؟؛ رونمایی از نخستین اسکناس طلایی جهان
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار و قدرت به جهانیان بود
  • مشارکت برای مقابله بر دشمن مشترک
  • تعظیم در برابر قدرتی که ساعت‌ها آسمان سرزمین‌های اشغالی را تسخیر کرد
  • دنیا متوجه قدرت کشورمان شده است + فیلم