Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در حساب توییتری خود نوشت:

«‌آقای پمپئو ادعا می‌کند که:

هدف آمریکا از پروژه «فشار حداکثری»، تغییر رفتار ایران از یک حکومت انقلابی به یک حکومت نرمال(معمولی) است.

همگان بدانند که:

هدف ایران هم از پروژه «مقاومت سازنده حداکثری»، تغییر رفتار آمریکا از یک دولت استکباری به یک دولت نرمال (معمولی) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎#راهبرد‌ملی»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر حسام الدین آشنا مایک پمپئو قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر ریز کردن سد مخزنی کهیر در کنارک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،عبدالغفور حوت گفت: بارندگی‌های ۴۸ ساعت اخیر موجب آبگرفتگی شدید خانه‌ها در شهر کنارک، محاصره شدن روستا‌ها و قطعی برق و تلفن در سطح شهرستان کنارک شده است.

وی افزود: سد مخزنی کهیر برای بهره‌برداری از منابع آب حوضه آبریز رودخانه کهیر ساخته شده است.
فرماندار کنارک بیان کرد: نوع سد کهیر بتن غلتکی CMD-FSHD، ارتفاع سد ۵۴ متر، طول تاج سد ۳۸۲ متر، عرض تاج سد پنج متر، حجم بتن ریزی سد ۷۷۰ هزار متر مکعب، طول سریز ۱۲۲ متر، نوع سرریز آزاد و بدون دریچه، سطح دریاچه در تراز نرمال ۲۳ کیلومتر مربع، طول دریاچه ۲۱ کیلومتر، حجم اولیه مخزن در تراز نرمال ۳۴۳ میلیون متر مکعب، ظرفیت آبگیری پنج متر مکعب در ثانیه است.
وی افزود: دوره بازگشت و دبی پیک سیل طراحی دو هزار ساله با دبی ۱۵ هزار، دوره بازگشت و دبی پیک سیل آزمون ایمنی بیش‌از ۱۰ هزار ساله با دبی ۲۴ هزار و پتانسیل سطح زیر کشت آن بیش‌از پنج هزار هکتار است.
حوت ادامه داد: رودخانه کهیر از ارتفاعات شهرستان‌های نیکشهر و لاشار سرچشمه می‌گیرد و از رود‌های مهم و از منابع استراتژیک آب این منطقه به شمار می‌رود که به دلیل سیلابی و فصلی بودن آن، قسمت بزرگی از آورد سالانه ۱۸۲ میلیون متر مکعبی آن که آب شیرین با کیفیت بسیار مناسب و با EC (درجه الکترونیکی آب) کمتر از ۷۰۰ است، در قالب سیلاب‌هایی مهیب، در فاصله ۲۰ کیلومتری پایین دست سد کهیر و تنها چند ساعت پس از عبور از محدوده سد، به آب‌های شور دریای مکران می‌پیوندد.
وی بیان کرد: ساختن سد در مناطق گوناگون کشورمان با اهداف مختلفی انجام می‌شود مثل مهار سیلاب‌ها، ذخیره آب‌های سطحی برای تامین آب آشامیدنی، کشاورزی و صنعت در کنار آن تولید برق و برخی مواقع ایجاد محیطی تفریحی از مهمترین آنهاست.
فرماندار کنارک گفت: در همجوار سد کهیر سد زینچه ساخته شده و مشخصات سد زینچه و موقعیت این سد خاکی در همجوار سد مخزنی کهیر و در منتهی الیه شرق و شمال شرقی مخزن دشت سیلابی وجود دارد که رقوم ماکزیمم زمین طبیعی ۴۸ متر بوده و ناگزیر برای افزایش حجم مخزن و جلوگیری از عبور آب از معبر طبیعی مذکور، احداث سدخاکی (سد زینچه) در این محل با مشخصات زیر ضرورت می‌یاید.
وی افزود: نوع این سد خاکی همگن با رویۀ آب بند، ارتفاع سد ۲۱ متر، طول تاج قسمت اصلی هزار و ۵۶۰ متر، عرض تاج هشت متر، تراز بستر ۴۷ متر از سطح دریا، تراز تاج ۶۸ متر از سطح دریا، تراز نرمال ۵۸ متر از سطح دریا، حجم خاکریزی یک میلیون و ۶۷۶ مترمکعب است.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان در نیویورک: درصورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری خواهیم داد | حجاب زن ایرانی، مشکل ما در منطقه نیست
  • امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان آمریکا: درصورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری و پشیمان کننده حداکثری خواهیم داد
  • درصورت خطای اسرائیل، پاسخ پشیمان کننده خواهیم داد
  • امیرعبداللهیان: درصورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری و پشیمان کننده حداکثری خواهیم داد
  • مصاحبه امیرعبداللهیان با سی‌ان‌ان با هشدار صریح به اسرائیل/ پاسخ بعدی فوری و حداکثری است
  • امیرعبداللهیان: در صورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری و پشیمان کننده حداکثری خواهیم داد
  • امیرعبداللهیان: در صورت تکرار ماجراجویی رژیم اسرائیل، اقدام حداکثری پشیمان‌ کننده انجام خواهیم داد/ در شرایطی که آمریکا در حمایت از رژیم اسرائیل، خود را در کنار جنگ این رژیم قرار بدهد هیچ تعارفی نخواهیم داشت و منافع آمریکا نیز نمی‌تواند مصون بماند
  • پاسخ امیرعبداللهیان به احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران | در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود؟
  • درصورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری و پشیمان کننده حداکثری خواهیم داد
  • سر ریز کردن سد مخزنی کهیر در کنارک