Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:34:43 GMT

احتمالی حضور نماینده خراسان‌شمالی در لیگ کشتی آزاد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۷۹۱۱

احتمالی حضور نماینده خراسان‌شمالی در لیگ کشتی آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که به روز برگزاری قرعه‌کشی لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی نزدیک می‌شویم، خیلی از استان‌ها و باشگاه‌ها برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. یکی از این استان‌ها خراسان شمالی است که محمدعلی شجاعی، استاندار آن در جلسه با مسئولان سازمان لیگ از آمادگی خود برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوروش بهادری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی که از سوی استاندار مامور شده تا مقدمات حضور یک تیم قدرتمند از این استان را در لیگ برتر کشتی آزاد فراهم کند، در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان لیگ کشتی از احتمال بالای قطعی شدن حضور نماینده این استان در لیگ برتر کشتی طی روزهای آینده خبر داد.

بهادری در این باره گفت: دیروز جلسه خوبی با استاندار خراسان شمالی داشتیم و امشب هم قرار است بحث هایی که انجام شده را نهایی کنیم. برای حضور در لیگ برتر کشتی به دنبال منابع مالی هستیم و یک اسپانسر باید فراهم کنیم تا هزینه‌های تیم را بپردازد.

وی در پایان افزود: نظر استاندار برای تیمداری در لیگ برتر کشتی آزاد مساعد است و دستور داده این موضوع را پیگیری کنیم. من احتمال می دهم مشکلی وجود نداشته باشد و بتوانیم طی روزهای آینده این موضوع را نهایی کنیم. تا همین حالا هم ۷۰ درصد مساله حضور نماینده خراسان شمالی در لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شده است.

کد خبر 4706476

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد لیگ کشتی استانداری خراسان شمالی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال فولاد خوزستان گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم والیبال نوجوانان ایران تیم فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان امروز جمعه ۳۱ فروردین، یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ نشان برنز جهان، در مرحله نیمه نهایی با نتیجه قاطع ۱۱ به صفر مقابل نورکجا کایپانوف دارنده نشان نقره جهان از قزاقستان به برتری رسید و سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را کسب کرد.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     امامی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.   در ادامه این رقابت ها، امیرعلی آذرپیرا سومین و آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها تا دقایقی دیگر برای کسب سهمیه المپیک در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل گانخویاگ گانباتار از مغولستان به میدان می‌رود.   احمد محمدنژاد جوان دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که صبح امروز جمعه با شکست ۱۴ بر ۳ مقابل حریفی از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.   کشتی آزاد ایران پیش از این در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اوزان ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود.

دیگر خبرها

  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم