Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاد کنتول هم مزد عملکرد درخشانش در لیگ برتر را گرفت تا در کنار آرونز و گادفری، سومین بازیکن نوریچ در این لیست محسوب شود. 

طرفداری- نام میسون گرینوود، مهاجم ۱۷ ساله باشگاه منچستریونایتد، در جدیدترین فهرست تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلستان به چشم می‌خورد.

به نقل از سایت گل، سه شیرها در گروه C رقابت‌های قهرمانی اروپا در رده زیر ۲۱ سال، ماه آینده با ترکیه و کوزوو رو به رو خواهند شد و ایدی بوتروید برای آن مسابقات روی مهاجم جویای نام شیاطین سرخ هم حساب باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر گزینه جالب این لیست، حضور رایان بروستر از لیورپول است که هنوز برای تیم بزرگسالان باشگاه بازی نکرده ولی در تیم جوانان باشگاه عملکرد درخشانی داشته است. فیل فودن از منچسترسیتی، جو ویلوک و ریس نلسون از آرسنال و همچنین اولیور اسکیپ از تاتنهام دیگر چهره‌های قابل توجه این فهرست به شمار می‌روند. البته ریس جیمز از چلسی و لوید کلی از بورنموث به دلیل مصدومیت، در فهرست نهایی قرار نگرفتند تا لیست جدید تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلیس از این قرار باشد:

دروازه‌بان‌ها: بالکومب، رمزدیل، تروت مدافعان: آرونز، چالوباه، گادفری، گوهی، جاستین، پانزو، استیون سسنیون، ویلموت هافبک‌‌ها: کنتول، تام دیویس، فودن، گیبس وایت، مک نیل، ریچاردز، اسکیپ، ویلوک مهاجمان: بروستر، گرینوود، نلسون، انکتیا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟
  • پایان عصر دیوید تیلور؛ دِیک و اسنایدر و میسون به پاریس رسیدند
  • پایان عصر تیلور؛ دِیک و اسنایدر و میسون به پاریس رسیدند