Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@10:25:14 GMT

اولویت حزب ندا تشکیل مجلسی جوان، کارآمد و متخصص است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۸۳۵۱

اولویت حزب ندا تشکیل مجلسی جوان، کارآمد و متخصص است

خرازی اولویت‌های حزب ندای ایرانیان در مجلس آینده را جوان‌گرایی، کارآمدی و تخصص بیان کرد و گفت: حزب ندا در پی فرستادن جوانان متخصص، غیررانتی و کارآمد به مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی حزب ندای ایرانیان، جلسه مشترک شورای مرکزی و شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان با دستور بررسی "استراتژی و راهبرد حزب ندای ایرانیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی" به ریاست مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی حزب ندا در دفتر مرکزی این تشکل اصلاح طلب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرور اخبار هفته از جمله بررسی گزینه های وزارت آموزش و پرورش و میراث فرهنگی از محورهای ابتدای این جلسه بود. اعضای جلسه عدم اعتماد به بانوان برای مدیریت وزارتخانه های آموزش‌وپرورش و میراث فرهنگی، امیدآفرین ارزیابی نکردند.

 

سپس موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور جلسه قرار گرفت و تعدادی از اعضا تحلیل‌های خود را از استراتژی و راهبرد حزب ندای ایرانیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی را بیان و بر حضوری قدرتمند و با برنامه در انتخابات تأکید کردند.

 

در ادامه سعید نورمحمدی رئیس ستاد انتخاباتی حزب ندا گزارش مبسوطی از روند فعالیت این ستاد ارائه داد. برگزاری نشست های انتخاباتی شامل گفت‌وگوهای بین نسلی؛ کارنامه نسل امید، تالار گفت‌وگوی ندای ایرانیان، سلسله کارگاه‌های توانمندسازی نامزدهای جوان مجلس شورای اسلامی و برگزاری نشست شعب استانی انتخاباتی حزب ندای ایرانیان در شهریورماه از جمله برنامه‌های اجرایی بود که توسط رئیس ستاد انتخابات توضیح داده شد.

 

در ادامه این جلسه مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تحلیل‌هایی در خصوص بازیگران اصلی انتخابات مجلس شورای اسلامی، وضعیت سیاسی و اجتماعی کلان شهرها و شهرهای کوچک، بررسی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های حزب ندا برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و بررسی وضعیت احتمالی رد صلاحیت‌ها ارائه دادند.

 

صادق خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان نیز با ارائه تحلیلی از نقش احزاب در تشکیل مجلسی کارآمد، اولویت‌های حزب ندا در تشکیل مجلس آینده را جوان‌گرایی، کارآمدی و تخصص بیان کرد و اعلام کرد اولویت نخست ندا در سراسر ایران فرستادن جوانان متخصص، غیررانتی و کارآمد به مجلس شورای اسلامی است.

 

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند شاهد تشکیل مجلسی قدرتمند در دو بعد قانون‌گذاری و نظارت باشیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت خطبه نماز جمعه شیراز نماز جمعه شبستان یزد پیرغلامان حسینی خطبه های نماز جمعه مسجد محرم عزاداری محرم حزب ندای ایرانیان احزاب سیاسی احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد

نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران  با محوریت بررسی راهبرد‌های همدلی و وحدت در مجلس و همگرایی با دولت سیزدهم، شیوه‌های ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات دور دوم، ارائه سه ایده موثر برای مجلس و دیدگاه هر نامزد برای تحقق شعار سال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند: همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسئولان نظام بویژه بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزد‌های حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد