Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپرز بسیار تند و قاطعانه جواب برخی سوالات حاشیه‌ای را داد.

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری خود پیش از رویارویی تاتنهام و آرسنال حاضر شد و پاسخ سوالات خبرنگاران را داد.

به گزارش فوتبال لندن، در ۲۴ ساعت اخیر شایعاتی در مورد آینده خود پوچتینو بر روی نیمکت تاتنهام مطرح شد که سرمربی آرژانتینی اسپرز در واکنش به آن‌ها گفت:

چه چیزی می‌توانم در مورد شایعات احمقانه بگویم؟ پس از پنج سال حضور در اینجا، سال ششم را آغاز کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدید که در تابستان چقدر برای بازسازی و به روزرسانی تیم تلاش کردیم. پس از ورژن ۲.۰، ۳.۰ حالا نرم افزار MP به ورژن ۶.۰ رسیده است. ساختن چنین داستان‌های احمقانه‌ای فقط از دست شبکه‌های اجتماعی بر می‌آید. پس از بازی روز یکشنبه کنار نخواهم رفت. من روز دوشنبه و سه شنبه‌ هم کار خواهم کرد و بعد چند روزی می‌روم و بعد بر می‌گردم تا پس از ملاقات با دنیل (لوی) به تماشای تعدادی از بازی‌های ملی بنشینم. آیا روی خروجی‌ها شرط بندی کرده‌اید؟ پنجره ما دیگر بسته شده است و شما پول‌تان را باختید!

(شب گذشته) من در لندن حضور داشتم و همراه دنیل و خسوس (پرز) شام خوردیم. خیلی خوب بود و ما در مورد همه چیز حرف زدیم. به آن مکالمات بسیار مثبت نیاز داشتیم. مهم‌ترین مسئله کمک کردن به تیم درون زمین و اطمینان حاصل کردن از شفافیت روابط است. امیدوارم بتوانم مدت حضورم در اینجا را تمدید کنم. این برای ما و برای باشگاه خوب است. در نهایت این در دستان بازیکنان و نتایج تیم است و دنیل هم حرف آخر را می‌زند.

بازی پیش رو با آرسنال

همیشه باید پیروز شد. وقتی مثل ما در بازی قبلی نتیجه خوبی نگرفته باشید، باید برنده شوید. حتی اگر نتیجه خوبی هم گرفته باشید باید برنده شوید. انتقادات در فوتبال زمانی مطرح می‌شوند که برنده نشوید. چیزی که در گذشته اتفاق افتاده است اهمیتی ندارد و فقط آنچه الان و در حال حاضر اتفاق می‌افتد مهم است. به خوبی معنای این مسابقه را می‌دانیم. خوش شانس هستم که در چنین مسابقاتی حضور دارم. عاشق این نوع بازی‌ها هستم و ضمن داشتن هیجان بالا، خوشبین هستم که بهترین نمایش‌مان را ارائه کنیم. 

مصدومیت آلی

دله در آئودی کاپ مصدوم شد و ما باید فردا شرایطش را ارزیابی کنیم. شاید در ترکیب حضور داشته باشد؛ البته این قطعی نیست. باید شرایط را بسنجیم. او یک جلسه تمرینی دیگر پیش رو دارد. به خوبی کارش را انجام می‌دهد ولی باز باید بررسی شود. نمی‌دانم، فردا باید وضعیت سایر بازیکنان را هم بسنجیم. امروز نمی‌توانم بگویم چند درصد بازی خواهد کرد. باید پس از ارزیابی فردا تصمیم گیری کنیم.

آیا آینده اریکسن و وانیاما روشن‌تر شده است؟

نه، امروز با تمامی بازیکنان حرف زدم و چیزی از آن‌ها یا باشگاه نشنیدم. در حال حاضر خبری در کار نیست.

پیام کریستین اریکسن در فضای مجازی

خواندن فضای مجازی دشوار است. برای توجه به آن باید مراقب بود. صحبت من در مورد اریکسن نیست، کلا برداشت مردم از پیام‌ها در فضای مجازی خیلی خطرناک است. به نظرم فوق العاده است که کریستین مثل سایر بازیکنان برای بازی کردن در لیگ قهرمانان هیجان زده است اما خواهیم دید چه پیش می‌آید. چند روزی تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باقی است و من امیدوارم همه چیز به سود تیم و باشگاه‌ ما پیش برود.

نارضایتی از سوالی در انتقاد از داوینسون سانچز

چطور بازیکنی را قضاوت می‌کنید؟ آیا به خوبی و بهتر از من فوتبال را می‌شناسید؟ انتقاد شما از بازیکنان را دوست ندارم چون فقط خودم می‌توانم آن‌ها را قضاوت کنم. من هم همیشه این کار را به طور خصوصی انجام می‌دهم و اشتباهات در درون تیم حل می‌شود. اگر شکست می‌خوریم، یعنی تیم اشتباه کرده است نه داوینسون. این عقیده من است. اگر نیاز به قضاوت من باشد، از او، تعهد و عملکردش راضی هستم و طبیعتا مثل هر بازیکن دیگری در تیم باید تلاش کند تا بهتر شود و به ثبات برسد.

دوست داری با کدام بازیکن سابق آرسنال کار کنی یا هم تیمی‌اش باشی؟

شاید دوست داشته باشم مقابل آن‌ها بازی کنم؛ دوست دارم مقابل پل مرسون بازی کنم تا او را بزنم! با نهایت علاقه این کار را خواهم کرد.

لو سلسو، سسنیون و اندومبله

لو سلسو پس از حضور در کوپا آمریکا و تعطیلات طولانی، در آخرین لحظات به تیم ملحق شد. وقتی به اینجا آمد، در شرایطی عالی قرار نداشت. به سختی در حال تلاش است تا به سطح سایر اعضای تیم برسد. اعتقاد ندارم شانس حضور در ترکیب اصلی تیم را داشته باشد ولی از او رضایت داریم. قطعا او مثل رایان سسنیون که هنوز با تیم کار نمی‌کند، به فرصت نیاز دارد. تانگوی هم دچار مصدومیتی جزئی شد و به نظرم بعد از بازی‌های ملی در دسترس خواهد بود. از آن‌ها راضی هستم. همه بازیکنانی که در واپسین لحظات آمدند به فرصت برای کار کردن و کسب شناخت از هم تیمی‌های خود نیاز دارند. سازگار شدن با بازیکنانی متفاوت آسان نیست. اینجا به تجربه نیاز است. گاهی این ماجرا شش ماه یا یکسال طول می‌کشد و قرار نیست روی ورودی‌ها فشار وارد کنیم. آن‌ها هنوز جوان هستند و باید جای خود در تیم، رختکن و لندن را پیدا کنند. همه چیز برای آن‌ها تازگی دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 رهبر انقلاب ترکیب «رایانه‌سپهر» را برای جایگزینی «فضای مجازی» پیشنهاد کرد. بیانات رهبری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • توخل: سوال پرسیدن در مورد جانشینم احمقانه است
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی