Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@21:44:34 GMT

رسمی؛ خوان میراندا از بارسلونا به شالکه پیوست

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۹۰۰۲

مدافع جوان بارسلونا فوتبالش را در آلمان دنبال می کند.

طرفداری - باشگاه شالکه به صورت رسمی جذب خوان میراندا را اعلام کرد. مدافع چپ باشگاه بارسلونا که تا قبل از این برای تیم دوم این باشگاه بازی می کرد، از این به بعد با پیراهن شالکه به میدان می رود. این بازیکن 19 ساله با انتقال قرضی 2 ساله به شالکه پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوخن اشنایدر مدیر ورزشی باشگاه شالکه درباره جذب میراندا گفت:

خوان در بین مدافعین چپ اسپانیا استعدادی فوق العاده محسوب می شود. او قبل از این و به عنوان یک بازیکن جوان دستاوردهای زیادی داشته است. برای نمونه می توان به بازی برای تیم زیر 19 ساله های اسپانیا و حضور در تیم اصلی بارسلونا اشاره کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد

عبداله خوان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه مرکز نفس( نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می شود تاکید کرد هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.

این مسئول ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهادهای امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.

بنا بر گفته های خوان زاده اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی را عوامل موثری در کاهش سقط عمدی جنین برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پدرشهید والامقام منصور دهقانی به فرزند شهیدش پیوست
  • وست هم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • آتالانتا - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • سعدی‌پژوهان در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • اشک‌های لامین یامال پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس