Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری می گوید عملکرد تیم ها در درخشش دروازه بان ها نقش دارد.

طرفداری- دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور معتقد است که از پرسپولیس بهتر بوده اند.

به گزارش تسنیم،، رشید مظاهری، گلر تراکتور پس از برتری 1-0 تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

بازی خوبی انجام دادیم و یک سر و گردن بالاتر از پرسپولیس بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه رقابت دروازه‌بانی را از علیرضا بیرانوند برد، گفت:

اینطور نمی‌توان گفت. بیرانوند گلر خوبی است، اما قدرت تیم‌ها نشان می‌دهد که دروازه‌بان‌ها برتر هستند. اگر سال‌های گذشته بیرانوند گلر برتر شده، تیم‌شان در واقع برتر بوده است.

دروازه‌بان تراکتور در خصوص کلین‌شیت‌ خود در دو هفته اول لیگ عنوان کرد:

تیم ما در حال حاضر «تیم» است و اگر کلین‌شیت می‌کنم صدقه سری بچه‌هاست. دست همه آنها درد نکند و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

مظاهری در رابطه با اینکه آیا سال بعد به مراسم برترین‌های لیگ می‌رود یا نه، گفت:

اگر 30 بازی هم کلین‌شیت کنم، به این مراسم نمی‌روم چون همه دلیلش را می‌دانند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد

تیم ملی درحالی موفق شد با یک گل از سد ترکمنستان عبور کند که امیر قلعه‌نویی در تصمیمی جنجالی علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی را نیمکت‌نشین کرد تا حسین حسینی در ترکیب اصلی به میدان برود. این درحالی بود که بیانیه جنجالی باشگاه استقلال در انتقاد از قلعه‌نویی به خاطر بازی نکردن حسینی و ابوالفضل جلالی و همچنین عدم دعوت از سهرابیان به تیم ملی حسابی سر و صدا به پا کرده بود.

خیلی‌ها انتشار این بیانیه را دلیل بازی کردن حسینی به جای بیرانوند می‌دانستند و معتقد بودند فشار باشگاه استقلال باعث شد تا گلر شماره یک تیم ملی نیمکت‌نشین کاپیتان استقلال شود، درحالی که در بازی رفت چند روز پیش، بیرانوند فیکس بازی کرد و موفق شد کلین‌شیت کند.

شنیده‌ها از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که قبل از شروع بازی دیروز مقابل ترکمنستان، قلعه‌نویی که تصمیم داشت از حسینی در ترکیب اصلی استفاده کند صحبت کوتاهی با بیرانوند انجام داد و به علیرضا گفت که قصد دارد در این بازی به او استراحت دهد تا هم فرصت بازی به بقیه گلر‌ها برسد و هم فشار اردو‌ها و بازی‌های ملی و باشگاهی خطری برای بیرانوند ایجاد نکند و علیرضا دچار مصدومیت نشود. به خصوص این‌که زمین بازی ایران و ترکمنستان هم مصنوعی بود و اصلا شرایط خوبی نداشت.

به هرحال سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت تا به علیرضا بیرانوند در این بازی استراحت دهد، ولی ستاره پرسپولیس در بازی‌های آینده دوباره به عنوان گلر اصلی درون دروازه تیم ملی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

tags # امیر قلعه نویی ، علیرضا بیرانوند سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • گلرهای سرخابی آماده نبردهای سرنوشت ساز قهرمانی!
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!