Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@23:29:27 GMT

مهاجری، اولین سرمربی اخراجی لیگ نوزدهم

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۹۶۱۶

به گزارش ایلنا، در جریان بازی هفته دوم لیگ برتر بین تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران سرمربی قائمشهری‌ها از کنار زمین اخراج شد.

در این مسابقه که تیم پیکان در نهایت با نتیجه چهار بر سه به برتری دست سودا کرد صحنه های مشکوک داوری وجود داشت که سرمربی تیم میزبان اعتراض فراوانی به آن داشت.

تیم پیکان با گل دوم شهریار مغانلو به کامبک مقابل نساجی نزدیک شده بود که محمدرضا مهاجری به تصمیم‌های داوری اعتراض زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجری ابتدا در دقیقه ۲+۹۰ اولین اخطار را از مهدی سید علی دریافت کرد و اعتراضاتش ادامه داشت تا چهار دقیقه دیگر یک کارت زرد دیگر هم دریافت کرد و در آخرین دقایق مسابقه از کنار زمین اخراج شد.

مهاجری بدین ترتیب به اولین سرمربی در لیگ نوزدهم تبدیل شد که با دریافت دو اخطار اخراج می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد

 الهلال چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین قرار گرفت با نتیجه ۲-۴ شکست خورد.

این باخت که به رکورد ۳۴ پیروزی متوالی الهلال پایان داد، چهارمین شکستی است که الهلال در دو دوره سرمربیگری ژرژ ژسوس و طی ۷۰ بازی تجربه کرده است.

الهلال در هفته سیزدهم فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ لیگ عربستان و در اولین دوره حضور ژسوس، برای اولین بار با این سرمربی پرتغالی شکست خورد. این شکست با نتیجه ۲-۱ و مقابل الحزم اتفاق افتاد.

آبی‌پوشان سپس در دومین دوره سرمربیگری ژسوس، در مرحله گروهی جام ملک سلمان با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب السد قطر شدند و در ادامه در فینال همان تورنمنت با نتیجه ۱ بر ۲ برابر النصر شکست خورد.

الهلال شب گذشته برای اولین بار در مجموع دو دوره مربیگری ژسوس، با اختلاف دو گل شکست خورد و همچنین برای اولین بار در یک بازی ۴ گل دریافت کرد.

لازم به ذکر است که اولین دوره حضور ژسوس در الهلال از جولای ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹ بود و او در مجموع در ۲۱ مسابقه هدایت این تیم عربستانی را بر عهده داشت.

ماموریت فعلی ژسوس نیز از ژوئیه ۲۰۲۳ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. این سرمربی پرتغالی در این مدت در ۴۹ روی نیمکت الهلال حضور داشته است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!