Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:18:31 GMT

مسابقات قهرمانی پرس سینه استان مرکزی در اراک پایان یافت

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۹۶۵۸

مسابقات قهرمانی پرس سینه استان مرکزی در اراک پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات پرس سینه (بدون لوازم و تجهیزات) استان مرکزی با شرکت ۶۳ ورزشکار از ۱۷ باشگاه استان مرکزی در چهار رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان عصر روز جمعه در اراک برگزار شد.

در نهایت در رده سنی نوجوانان( ۱۴ شرکت کننده) محمدرضا حسین آبادی از باشگاه مدرن، مهدی مولایی از باشگاه اساطیر، مهدی برزآبادی از باشگاه بیتو، رضا حمیدی از باشگاه مدرن، توماج شهرجردی از باشگاه اکسیژن، مهدی امینی پویا از باشگاه فولاد ساوه در اوزان ۵۶، ۶۰، ۶۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵، ۷۵، ۸۲.۵، ۹۰ و ۱۰۰ کیلوگرم مقام های نخست را کسب کردند. در رده بندی تیمی هم باشگاه مدرن، باشگاه اساطیر و باشگاه بیتو به ترتیب اول تا سوم شدند.

 بر اساس این گزارش، در رده سنی جوانان (۱۳ شرکت کننده) محمد ابراهیم رضایی و امیر عزیزی هر دو از باشگاه مدرن، عباس امیری از باشگاه کیان، محمد کاظمی از باشگاه اساطیر، حسین عباسی از باشگاه پاسارگاد تفرش، محمد خودستان از باشگاه آرشام، سید علی علم الهدی از باشگاه عصر بدن، وحید کشاورزی از باشگاه فولاد ساوه و محمدحسین عابدی از باشگاه آرمان در اوزان ۵۲، ۶۰، ۶۷.۵، ۷۵، ۸۲.۵، ۹۰، ۱۱۰ و ۱۲۵ کیلوگرم به ترتیب عناوین نخست را کسب کردند. در رده بندی تیمی هم باشگاه مدرن، باشگاه اساطیر و بیتو به ترتیب اول تا سوم شدند.

به گزارش مهر، در رده سنی بزرگسالان (شرکت کننده ۲۶ نفر) مجید عابدینی از باشگاه آسیا، یوسف ونکی از باشگاه عصر بدن، جواد تقی زاده از باشگاه باتیس، مجتبی دانشفر از باشگاه عصر بدن، مهدی نوشاد از باشگاه آسیا، حسین آقاخانلو از باشگاه فولاد ساوه، سجاد بیاتیان از باشگاه باتیس، احمد رضا غفاری از باشگاه عصر بدن، محسن گودرزی، عرفان بادکوبه ای و عابد کریمی هر سه از باشگاه باتیس در اوزان ۵۶، ۶۰، ۶۷.۵، ۷۵، ۸۲.۵، ۱۰۰، ۱۱۰، ۱۲۵، ۱۴۰ و به اضافه ۱۴۰ کیلوگرم به ترتیب مقام های نخست را به خود اختصاص دادند. در رده بندی تیمی بزرگسالان، باشگاه های، باتیس، عصر بدن و آسیا اول تا سوم شدند.

بر اساس این گزارش، در رده پیشکسوتان (۱۰ شرکت کننده) در بخش مستر یک حمیدرضا مرادی از باشگاه‌های آسیا و سعید وکانی از باشگاه پیل تن اول شدند. در بخش مستر دو هم،  بهروز رمضانی از باشگاه تختی، مجید راشه، مجید بیات، مجتبی عباسی و احمد مقدسی همگی از باشگاه آسیا در اوزان مختلف عناوین نخست را کسب کردند.

 گفتنی است، ۹ داور قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند و مسابقات زیر نظر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی برگزار شد.

کد خبر 4706557

منبع: مهر

کلیدواژه: پرورش اندام ورزش ورزش استان مرکزی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان استانداری سمنان یاسوج خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا