Web Analytics Made Easy - Statcounter

پی اس جی به تلاش‌هایش برای گرفتن دو بازیکن فروشی بارسا ادامه می‌دهد. راکیتیچ و دمبله هنوز متقاعد نشده‌اند اما انتظار می‌رود فشار همه جانبه دو باشگاه، بالاخره نتیجه بدهد.

طرفداری - پاری سن ژرمن اخیرا پیشنهاد بسیار خوبی به ایوان راکیتیچ، هافبک بارسلونا ارائه کرده است.

ماجرای بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا وارد آخرین فازهای خود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از هفته‌ها مذاکرات مستقیم و باواسطه، طرفین حالا دقیقا می‌دانند برای عملی شدن این ابرانتقال، دقیقا به چه چیزهایی نیاز است. چند بازیکن باید بین دو باشگاه معاوضه شوند و جز این، هیچ راه دیگری نیست. اختلاف هم همین جا است؛ چرا که تا این لحظه، بازیکنانی که بارسا باید در ازای نیمار به پاری سن ژرمن بدهد، با جدایی موافقت نکرده‌اند. صحبت از راکیتیچ، دمبله و احتمالا تودیبو است. جانلوکا دی مارتزیو می‌گوید توافق حاصل شده و نیمار به بارسلونا برمی‌گردد اما منابع اسپانیایی چنین چیزی را باور ندارند.

به گزارش جرارد رومرو، پاری سن ژرمن در ادامه تلاش‌های چندین روز اخیر، حالا پیشنهادی رویایی به راکیتیچ ارائه کرده که رد کردنش بسیار بعید است. این پیشنهاد راکیتیچ را وسوسه کرده و اگرچه این هافبک کروات تصمیمی نگرفته اما بعید است آن را رد کند. ناگفته نماند بارسا مایل است راکیتیچ را به طور دائم به پی اس جی واگذار کند نه قرضی. از طرف دیگر رومرو می‌گوید توخل اخیرا هر روز با عثمان دمبله تماس می‌گیرد تا بلکه بتواند او را به پذیرفتن پیشنهاد پاری سن ژرمن و جدایی از بارسلونا راضی کند. 

این تلاش پاری سن ژرمن بیش از پیش خبر دی مارتزیو را که دو باشگاه با یکدیگر به توافق رسیده‌اند را تایید می‌کند. حالا این پی اس جی است که باید بازیکنان مازاد بارسا را به جدایی متقاعد کند. گفتنی است دمبله قرار است به پاریس قرض داده شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم

در دیداری از هفته ۳۰ لیگ یک فرانسه ۲۰۲۳/۲۴،  پاری سن ژرمن میزبان لیون بود که با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد.

ماتیچ (۳ گل به خودی، برالدو ۶، گونسالو راموس ۳۳ و ۴۲) برای پی اس جی و  ارنست ناما (۳۷) برای مهمان گلزنی کردند.

پاری سن ژرمن با این پیروزی ۶۶ امتیازی شد و فقط با پنج امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز دارد. لیون هم با ۴۱ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت