Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز هفته دولت به تعدادی از روستاها و واحدهای صنعتی شهرستان قروه عملیات گازرسانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان در مراسم افتتاحیه این پروژه با بیان اینکه در قروه ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد است و در جمعیت روستایی ۹۷ درصد، اظهار داشت: از نظر پوشش گازرسانی شهرستان قروه جزو آمارهای اول در استان و حتی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته احمد فعله گری میانگین استانی در گازرسانی ۸۷ و نیم درصد و در کشور زیر ۸۰ درصد بوده و در واقع این میزان در قروه نسبت به میانگین استانی ۱۰ درصد و کشوری ۲۰ درصد بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه در قروه ۱۱۱ روستا گازدار بود و در هفته دولت هم ۶ روستا گازرسانی شد، افزود: از ۱۲۴ روستای شهرستان ۱۱۷ روستا تمام شده که ۷ مورد دیگر می ماند و برای ۵ مورد برنامه ریزی شده وکارهای مرتبط در حال انجام است.

فعله گری با تأکید بر اینکه تلاش می شود تمامی مراحل گازرسانی به روستاهای قروه قبل از دهه فجر تمام شود ابراز امیدواری کرد که در این شهرستان از نظر پوشش گازرسانی روستایی به مرز صد درصد برسیم.

وی در ادامه از گازرسانی به واحد های صنعتی گفت و تصریح کرد: طبق مصوبه شورای اقتصاد برای جایگزینی گاز به جای سوخت های مایع شرکت گاز مکلف شده تا سقفی در این زمینه کار کند.

مطابق اظهارات فعله گری در همین راستا در قروه یک پروژه ۲۵ واحدی در نظر گرفته شده که ۱۳ مورد آن در قروه و ۱۲ مورد مختص به دهگلان است و از این ۱۳ مورد قروه ۶ مورد افتتاح شد و ۴ مورد دیگر هم در دست کار قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه این مصوبه تا پایان امسال مهلت دارد، بیان کرد: به دنبال این هستیم که از ظرفیت های موجود تا حد امکان استفاده کنیم و واحدهای مشمول را تحت پوشش قرار دهیم.

فعله گری در ادامه اعتبار در نظر گرفته شده به مبلغ ۷ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی برای گازرسانی در قروه در سال جاری خبر داد.  

کد خبر 4706079

منبع: مهر

کلیدواژه: گازرسانی روستایی شهرستان قروه هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه یاسوج عید غدیر خم اربعین حسینی ماه محرم گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پناهی اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی در استان از روز گذشته، ایستگاه‌های قروه با ۱۳ میلی متر، موچش ۸ میلی متر، قاملو و کامیاران ۵ میلی متر، گل تپه ۴ میلی متر و سنندج ۳ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشتند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه تا فردا عصر ادامه خواهد داشت، افزود: عمده بارش‌ها برای امروز و بخش شرقی استان پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه ورزش باد شدید در استان انتظار می‌رود.

پناهی یادآور شد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته هوای استان آرام و پایدار خواهد بود.

کد خبر 6085535

دیگر خبرها

  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند