Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. تاریخ انتشار: 09:05 - 09 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۸۱۳

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز شنبه 9 شهریور طی مراسمی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان پدافند هوایی، در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر صباحی فرد پدافند هوایی ارتش نیروی پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم کیومرث شرقی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود به میزبانی سالن کوثر این شهر ضمن بیان اینکه ارتش فدای یک ملت است، ابراز داشت: از همان دقایق اولیه پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ارتش در کنار مردم ایستاده و از کیان این آب و خاک حراست می‌کند.

وی ضمن بیان اینکه اثبات این وفاداری ارتش تقدیم ۴۸ هزار شهید است، افزود: از این تعداد ۴۶ هزار شهید به نیروی زمینی ارتش تعلق دارد.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش ضمن بیان اینکه ارتش جدای از سایر نیروهای امنیتی و مردم نیست، ابراز داشت: ارتش دوشادوش عوامل انتظامی و سپاه پاسداران حرکت می‌کند و در کنار یکدیگر خدمت رسان مردم هستند.

شرفی ضمن بیان اینکه وجود حریم امن و آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: ارتش نیز همواره قدردان جانبازی این لاله‌های در خون غلتیده بوده و هست.

وی ضمن بیان اینکه هر کجا مردم به کمک نیاز داشتند ارتش وارد عمل شده است، افزود: ارتش طی این چهار دهه در حوادث مختلف سیل، زلزله و کرونا و غیره حضور داشت تا با کمک به مردم باری از دوش آنها بردارد.

به گزارش مهر، طی این مراسم امیر سرتیپ دوم بهادر خواجه وند جعفری به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار معرفی و از خدمات امیر سرتیپ دوم حجت الله غلامی فرمانده قبلی این قرارگاه قدردانی و تجلیل شد.

کد خبر 6078967

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • انجام ایمن پروازها در آسمان ایران/ کریدورها کاملاً باز است
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/ کریدورها کاملاً باز است
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/ کریدورها کاملا باز است
  • هرگونه تجاوز به آسمان کشور با ضربات آتشین پدافند هوایی مواجه می‌شود