Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@06:38:47 GMT

اجرای طرح گردشگری سوارکاری در گلستان

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۱۴۹۸

اجرای طرح گردشگری سوارکاری در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  الیاس هیوه چی فرماندارترکمن گفت: برای اجرای این طرح ۳۲ میلیارد ریال هزینه و برای ۸ نفر شغل ایجاد شده است.
او با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان افزود: با وجود قدمت صدساله شهر بندرترکمن و خیل عظیم مسافران و گردشگران، شهرستان ما فاقد زیرساخت‌های لازم است بنابراین باید زیرساخت‌های لازم را تعریف و عملیاتی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هیوه چی افزود: طرح ۲۲ هکتاری گردشگری آشوراده که در آذرماه ۹۷ کلنگ زنی شد، هم نقش موثری در توسعه اشتغال شهرستان و استان خواهد داشت و هم ظرفیت ملی برای کشور است که مجوز‌های لازم برای اسکله پشتیبان در حال انجام است.
وی استخر سرپوشیده بندرترکمن که ۱۰ سال بر زمین مانده بود را از مطالبات دیرینه مردم شهرستان خواند و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، این طرح در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.
فرماندار با اشاره به طرح‌های زیرساختی شهرستان ادامه داد: از دیگر مطالبات دیرینه مردم سالن تختی است که اعتبارات لازم اخذ و پیمانکار در حال فعالیت است تلاش میکنیم دهه فجر افتتاح شود.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که بستر‌ها و زیرساخت‌های گردشگری شهرستان را فراهم کنیم و ابراز امیدواری کرد در ۵ یا ۶ سال آینده شاهد جهش اقتصادی در شهرستان باشیم و به شهر مقصد گردشگری تبدیل شویم.
وی در پایان گفت: در هفته دولت امسال ۶۲ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۳۳۰ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال در شهرستان ترکمن افتتاح و کلنگ زنی شد.   انتهای پیام / ن بهره برداری از طرح گردشگری سوارکاری در بندرترکمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوارکاری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه دریاچه ارومیه یکی از جاذبه‌های طبیعی گردشگرپذیر استان بوده و در فصل بهار همواره یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران است تقویت زیرساخت‌های گردشگری آن در اولویت این اداره‌کل قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در این راستا یک مجتمع خدمات رفاهی دارای مغازه، نمازخانه و سرویس های بهداشتی در سواحل دریاچه ارومیه احداث می‌شود.

او گفت: با جذب اعتبارات بیشتر در نظر است در آینده اقدامات گردشگری و زیرساختی دیگری نیز در سواحل دریاچه ارومیه برای رفاه حال گردشگران انجام شود.

دیگر خبرها

  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی
  • تدوین استاندارد‌های ۱۲۰ گانه برای تولید خودرو
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود