Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@10:33:24 GMT

دستگیری مجدد روحانی شیعه بحرینی توسط آل خلیفه

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۱۷۴۳

دستگیری مجدد روحانی شیعه بحرینی توسط آل خلیفه

بنا بر این گزارش شیخ النشابه پیش از آخرین بازداشت توسط نیروهای نظامی در دفتر دادستان عمومی منامه حضور داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از lualuatv، نیروهای امنیتی رژیم بحرین دیروز با حمله به خانه شیخ عبدالنبی نشابه او را بازداشت و به مکانی نامعلوم انتقال دادند. پیش از این روحانی شیعه بحرینی 15 روز در بازداشت نیروهای آل خلیفه قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر این گزارش شیخ النشابه پیش از آخرین بازداشت توسط نیروهای نظامی در دفتر دادستان عمومی منامه حضور داشته است.

 

این روحانی در اواخر ماه جولای برای بازجویی توسط پلیس منامه احضار شده بود و تحت بازداشت موقت قرار گرفت. هنوز هیچ دلیل خاصی برای دستگیری این روحانی بحرینی به خانواده اش ارائه نشده است .

 

ماه گذشته ، مرکز حقوق بشر بحرین (BCHR) گزارش داد که این روحانی در یکی از خطابه های خود علیه رژیم بحرین صحبت کرده بود.

 

این نخستین باری نیست که شیخ النشابه از سوی مقامات به دلیل اتهامات مشابه دستگیر می شود. در سال های اخیر ، رژیم ده ها شخصیت مذهبی شیعه بحرین را آزار و اذیت و زندانی کرده است.

 

گروه های حقوق مدنی، منامه را به تحت فشار قرار دادن اکثریت شیعیان این کشور و انکار حقوق مذهبی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی آنها متهم می کنند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت شیراز خبرگزاری شبستان شبستان یزد خطبه نماز جمعه نماز جمعه پیرغلامان حسینی روز جهانی مسجد استان بوشهر بزرگداشت روز جهانی مسجد رژیم بحرین شیعیان بحرین بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار نقدی : روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند، چندان دیر نیست

معاون هماهنگ‌کننده‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در خیابان‌های بغداد و منامه آویزان کنند چندان دیر نیست و آمریکایی‌ها باید خودشان را برای مواجهه با این وضعیت آماده کنند.
 

به گزارش ایلنا؛ سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده‌ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مجاهدان عالم در قبال جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بیکار ننشسته‌اند، اظهار داشت: این عالم صاحب دارد و براساس سنت‌های شناخته شده‌ای اداره می‌شود. امام خامنه‌ای در اولین واکنش نسبت به عملیات طوفان الاقصی به یک سنت الهی اشاره کردند و فرمودند وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت و درنده‌خویی به نهایت رسید، باید منتظر طوفان بود.
 
وی افزود: صهیونیست‌ها بعد از طوفان‌الاقصی باید به خودشان می‌آمدند و از شدت ظلم و جنایت می‌کاستند و راه حساب شده‌تری را در پیش می‌گرفتند. در این صورت دست‌کم برای یک دهه دیگر عمر حکومت‌شان تمدید می‌شد. اما آن‌ها با شدت بخشیدن به جنایت علیه بشریت، راه میان‌بری برای نابودی خودشان گشوده‌ و زمینه را برای وقوع حادثه‌ای مهیب‌تر از طوفان الاقصی فراهم کردند.
 
معاون هماهنگ‌کننده‌ی سپاه با بیان اینکه عمق جنایت‌پیشگی صهیونیست­‌ها افکار عمومی منطقه و مردم جهان را به ستوه آورده، خاطرنشان کرد: اکنون چنان عزمی در مردم منطقه ایجاد شده که سابقه نداشته و وقتی حرکت بزرگ و عمومی مردم منطقه آغاز شود، هیچ نیرویی نمی‌تواند با آن به مقابله برخیزد. امروز با قاطعیت می‌توان گفت بین این زنجیره‌ی حوادث و زوال قطعی رژیم صهیونیستی هیچ فاصله‌ای نخواهد بود.
 
سردار نقدی با اشاره به پشتیبانی کامل آمریکا از جنایت‌های صهیونیست‌ها، اظهار کرد: پس از طوفان‌الاقصی آمریکا هم می‌توانست راهبرد حساب شده و پیچیده‌تری را در پیش بگیرد، اما انگار خواست پروردگار بود که سرنوشت رژیم جنایتکار آمریکا با فرزند نحس و شوم خودش در خاورمیانه گره بخورد.
 
وی تصریح کرد: خداوند متعال برای بیداری بیشتر جامعه‌ی بشری و آمادگی جدی‌تر مجاهدان، به آمریکا و رژیم صهیونیستی مهلت داده اما آن‌ها از این حقیقت غافل هستند که عذابی خوارکننده برای‌شان تدارک دیده شده است. اگر این جنایت‌ها نبود موج اعتراض به موجودیت رژیم صهیونیستی به داخل کاخ سفید نمی‌رسید و بیداری درونی در ارتش آمریکا آن نظامی آمریکایی را به مرحله خودسوزی نمی‌رساند. قابل پیش بینی است که با ادامه‌ی این روند باید منتظر اعتراض نظامیان بلندپایه‌ی آمریکایی باشیم.
 
سردار نقدی اظهار کرد: رژیم آمریکا هزینه زیادی برای کادرسازی و تربیت یک نسل امریکوفیل در عراق پرداخت و نتایج قابل توجهی هم بدست آورد اما با خط مشی و راهبردی که در قبال فلسطین در پیش گرفت آن سرمایه‌گذاری دود شد. روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در خیابان‌های بغداد و منامه آویزان کنند چندان دیر نیست و آمریکایی‌ها باید خودشان را برای مواجهه با این وضعیت آماده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر/پاسخ سنگین موشکی حزب الله به جنایات اسرائیل
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • سردار نقدی : روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند، چندان دیر نیست
  • سردار نقدی: دیر نیست، روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند
  • بازداشت بی‌دلیل ۵۰۰ فلسطینی در اطراف بیمارستان شفا
  • بازداشت بی‌دلیل ۵۰۰ فلسطینی در اطراف بیمارستان شفای غزه