Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:21:35 GMT

توخل تایید کرد: مذاکره با رئال درباره آرئولا

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۲۵۹۸

توخل تایید کرد: مذاکره با رئال درباره آرئولا

توماس توخل، سرمربی PSG مذاکره این باشگاه با رئال مادرید درباره انتقال دروازه‌بانش آرئولا به برنابئو را تایید کرد و گفت مذاکراتی در جریان است.

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن بعد از دیدار دیروز این تیم مقابل متز در لیگ فرانسه، تایید کرد که بین باشگاه PSG و رئال مادرید مذاکراتی درباره انتقال سنگربان این تیم آلفونس آرئولا در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرئولا در بازی دیروز در میدان حضور نداشت.

 

 

آرئولا در بازی دیروز پاری سن ژرمن، روی نیمکت نشسته بود و به جای او مارسین بولکا، دروازه‌بان 19ساله‌ای که امسال تابستان از چلسی به PSG منتقل شده بود از دروازه پاریسی‌ها محافظت می‌کرد. با توجه به شایعات روزهای اخیر درباره احتمال انتقال آرئولا به رئال مادرید، عدم حضور او در این بازی شایعات را قوی‌تر کرد.

 

بعد از بازی توماس توخل در این باره گفت:" انتقال آرئولا ممکن است، بله. در حال حاضر بین دو باشگاه و آلفونس مذاکراتی در جریان است. برای همین او امروز تصمیم گرفت بازی نکند".

 

بر اساس گزارش‌های اخیر، رئال مادرید قصد دارد در قراردادی با PSG آرئولا را به برنابئو منتقل کرده و کیلور ناواس و احتمالا یک بازیکن دیگر را روانه پاریس کند. ناواس قصد دارد برای فرار از نیمکت‌نشینی رئال را ترک کرده و راهی پایتخت فرانسه شود و با این تفاصیل به نظر می‌رسد این معامله برای همه طرفین سودمند خواهد بود.

 

 

توماس توخل (سرمربی) آرئولا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توماس توخل سرمربی آرئولا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است

از دید رئیس رئال مادرید هافبک آلمانی برای بازی در این تیم متولد شده است.

طرفداری | فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از هافبک آلمانی تیمش تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس از سال 2014 عضو رئال مادرید است و در این مدت به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. او به همراه رئال مادرید 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در مجموع با رئال مادرید 20 جام ارزشمند کسب کرده است. هافبک آلمانی لوس بلانکوس تاکنون در 459 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار 28 گل و 96 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده است. درخشش کروس در طول یک دهه حضورش در رئال مادرید، تمجید ریاست این باشگاه اسپانیایی را در پی داشته است.

تونی کروس یکی از آن بازیکنانی است که برای بازی در رئال مادرید متولد شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو