Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید کارلوس کی‌روش او را برای پیوستن به تیم ریوآوه و بازی در لیگ پرتغال ترغیب کرده است. ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «کانال 11» پرتغال درباره هت‌تریکی که در جریان برتری 5 بر یک ریوآوه مقابل آوس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال پرتغال داشت، گفت: ما همگی در بازی با آوس کارمان را به خوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ما در یک بازی شکست بخوریم، با هم شکست خورده‌ایم و اگر به پیروزی برسیم، با هم به پیروزی رسیده‌ایم. در واقع یک بازیکن خاص در بازی قهرمان تیم نیست. ما در بازی با آوس عالی بازی کردیم و بهترین عملکردمان را ارائه کردیم، من هم بهترین بازی‌ام را ارائه کردم چون تیم خوب بود. بابت ارائه چنین بازی هم خوشحالم و شروع خوبی برایم بود. امیدوارم بتوانم این روند را در ادامه فصل ادامه دهم.

وی در مواجهه با این پرسش که «چه تفاوتی بین فوتبال در پرتغال و در آسیا وجود دارد؟»، اظهار داشت: در پرتغال فوتبال سریع‌تری را در زمین شاهد هستیم چون بازیکنان سازماندهی و نظم خوبی دارند و دوران حرفه‌ای خوبی را تجربه می‌کنند، برای مثال وقتی سرمربی به آنها می‌گوید که با یک یا دو ضرب با توپ بازی کنید، آنها دقیقاً همین کار را می‌کنند، اما در آسیا اوضاع متفاوت است، برای مثال اگر شما دوست دارید دریبل بزنید، دریبل می‌زنید. در کل تفاوت در جزئیات است.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص چرایی انتخاب لیگ پرتغال برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش تأکید کرد: من گزینه‌ها و پیشنهادهای زیادی از باشگاه‌های اروپایی داشتم، اما به اینجا آمدم چون کارلوس کی‌روش به من گفت که "لیگ پرتغال برای تو خوب است. من مردم پرتغال، زندگی و ورزش را در آنجا به خوبی می‌شناسم"، که من در جواب به کی‌روش گفتم که به تو اعتماد و باور دارم و می‌خواهم بازی در لیگ پرتغال را امتحان کنم. کی‌روش در ادامه به من گفت "به تو می‌گویم که برو، تو می‌توانی بهترین باشی و می‌دانم که می‌توانی آنجا تبدیل به قهرمان شوی". به همین دلیل بود که اینجا آمدم و به نظرم تصمیم درستی بود.

کی‌روش: بازیکنان ایران به من می‌گفتند «پدر»/ ریوآوه با جذب طارمی انتخاب درستی کرد

طارمی در پاسخ به این پرسش که «تو با کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران کار کردی و حالا کار با کارلوس کاروالیال در ریو آوه را دوست داری؟»، خاطرنشان کرد: به نظرم کی‌روش و کاروالیال شبیه به هم هستند. در همان تمرین اول به سرمربی گفتم که کاروالیال، من می‌دانم که دقیقا چه می‌گویی چون کی‌روش هم دقیقاً چنین تمرین‌هایی را در نظر می‌گرفت و ما چنین تمریناتی را در تیم ملی فوتبال ایران انجام می‌دادیم.

«پس از بودن در پرتغال راضی هستی؟»، طارمی در ادامه در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: صد درصد چون مردم پرتغال خیلی صمیمی هستند و اعضای باشگاه ریو آوه هم به مانند یک خانواده هستند که من این را خیلی دوست دارم و این برای یک بازیکن آسیایی خیلی مهم است. اگر بازیکنی از آسیا برای بازی به کشوری دیگر در اروپا برود، آنها خیلی صمیمی نیستند و حتی ممکن است او را نپذیرند، اما به نظرم لیگ پرتغال برای من و آینده‌ام، بهترین انتخاب بود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کارلوس کی‌روش تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو برای گفتگو در مورد دوران حضورش در رم نشریه تلگراف را انتخاب کرده است. این مربی پرتغالی در زمستان گذشته از سمتش برکنار شد تا دانیله ده‌‌روسی به عنوان جانشین او انتخاب شود.

رم با حضور مورینیو در اولین سال حضورش به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رسید و در دومین سال به فینال لیگ اروپا صعود کرد اما در دستیابی به جام ناکام ماند.

در واقع، در میان شایعات مختلف مطرح شده، او بر احتمالی که پس از شکست در فینال لیگ اروپا مقابل سویا به وجود آمده بود، تمرکز کرد و تایید کرد که همه خواستار جدایی این مربی از رم بودند.

مورینیو درمورد وضعیتش برای ادامه همکاری با رم پس از باخت در فینال لیگ اروپا گفت:"دوستانم، خانواده‌ام، حتی ایجنتم به من گفتند که بعد از فینال لیگ اروپا رم را ترک کنم. اما فشار باشگاه را از نقطه نظر احساسی حس کردم و ادامه دادم. من نیمکت تیم ملی پرتغال و همچنین پیشنهاد بسیار راحت عربستان را برای ماندن در رم، رد کردم."

او با اشاره به تصمیمش برای آینده گفت:"من هنوز یک دوران طولانی در پیش دارم. من 61 ساله هستم، اینطور نیست که در 65 سالگی کارم را تمام کنم... مسئله من باشگاه نیست. تنها چیزی که می‌خواهم این است که اهداف به موقع توسط همه طرف‌ها مشخص شود. مثلا نمی‌توانم به باشگاهی بروم که فقط به خاطر سابقه‌ام، هدفش کسب عنوان باشد. تنها چیزی که می‌خواهم این است که صادق باشند."

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی