Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@18:25:37 GMT

حکم فیفا قدوس را از تیم ملی خط زد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۳۱۳۸

حکم فیفا قدوس را از تیم ملی خط زد

سامان قدوس فعلاً باید منتظر بنشیند تا ببیند آیا رأی دادگاه عالی ورزش به سود او تغییر خواهد کرد یا نه.

به گزارش "ورزش سه" ، فیفا پنجشنبه شب  رأیی صادر کرد که همه شوکه شدند. از هواداران اوسترسوند بگیرید تا باشگاه امی‌ین در فرانسه و البته ستاره تیم ملی ایران، سامان قدوس. دلیل صدور این رأی هم مشخص است؛ امضای قرارداد سامان قدوس با اوئسکا در تابستان قبل و سپس حضور او در امی‌ین فرانسه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصرار باشگاه اسپانیایی برای پیگیری شکایت از سامان قدوس بالاخره به نتیجه رسید و اوئسکا، مهاجم تیم ملی را با محرومیت و جریمه‌ای سنگین مواجه کرد. اوئسکا این رأی را بعد از شکایتی که یک‌سال پیش از قدوس و باشگاه قبلی او اوسترسوند سوئد انجام داده، از فیفا دریافت کرده است.


باشگاه اوسترسوند در وب سایت خود تأکید کرده که این باشگاه قصد دارد رأی را به دادگاه بین‌المللی داوری ورزش ببرد: «فیفا تصمیم گرفته است که سامان قدوس را مسئول نقض قرارداد در برابر اوئسکا بدانیم و اوسترسوند هم بخشی از این تخلف در نظر گرفته شده است. باشگاه ما از این تصمیم متعجب است و رأی را به دادگاه تجدید نظر خواهد برد.»


نیکلاس لیدسرون، رئیس سرویس رسانه‌ای باشگاه اوسترسوند نیز در این باره می‌گوید: «ما از تصمیم فیفا درباره سامان قدوس و باشگاه اوسترسوند بسیار متعجب هستیم. معتقدیم که این رأی ناعادلانه است و می‌خواهیم پروسه اعتراض را آغاز کنیم. اطمینان داریم که این کار را به خوبی انجام می‌دهیم تا رأی فیفا را در دادگاه CAS بازگردانیم. در چنین شرایطی نمی‌توانیم تحلیل بیشتری پیرامون این رأی فیفا ارائه بدهیم.»

 

 

سامان قدوس و توافق با اوئسکا قبل از پیوستن به امی ین.سندی که محرومیت او را رقم زد

 


برنارد یوآنین، رئیس باشگاه امی‌ین نیز در واکنش به محرومیت 4 ماهه و جریمه 4 میلیون یورویی سامان قدوس از سوی فیفا به خاطر شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا به سایت le11amienois فرانسه می‌گوید: «از این رأی فیفا شوکه هستم. ما منتظر پیام رسمی فیفا مبنی بر محرومیت احتمالی سامان قدوس هستیم. اگر هم این خبر تأیید شده باشد وکلای باشگاه امی‌ین رأی فیفا را دریافت می‌کنند.»


با توجه به محرومیت احتمالی قدوس، باید شاهد غیبت او در بازی‌های آتی تیم ملی هم باشیم. بخصوص که مارک ویلموتس برای موفقیت در فاز تهاجمی حساب ویژه‌ای روی سامان قدوس باز کرده بود اما او به فهرست اخیر تیم ملی دعوت نشد.


 نکته دیگر اما اظهار نظری است که قدوس به زبان آورده: «می‌خواهم با ایجنت‌هایم صحبت کنم و به اتفاق‌نظر برسیم که ماجرا را ادامه بدهیم یا نه. اعتراض تنها راه ما است.»


سامان قدوس فعلاً باید منتظر بنشیند تا ببیند آیا رأی دادگاه عالی ورزش به سود او تغییر خواهد کرد یا نه. در غیر اینصورت سامان و اوسترسوند باید هزینه سنگینی را متحمل شوند و جریمه اوئسکا را پرداخت کنند. موضوعی که بیشتر از دوری 4 ماهه از فوتبال برای قدوس اهمیت دارد.

سامان قدوس تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان قدوس تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران

لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR برگزار خواهد شد و دلیل مخالفت فیفا با درخواست فدراسیون ایران مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده، منتشر شده بود.

دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و با پیگیری خبرنگاران مشخص شد فیفا در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت «تک بازی» اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

این در حالی است که بازی دربی تهران به عنوان تک بازی لیگ برتر ایران با کمک داور ویدئویی برگزار شده است. هنوز مشخص نیست در آن بازی ، مجوز رسمی فیفا برای استفاده از وی ای آر گرفته شده بود یا خیر؟

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است. البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

دیگر خبرها

  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • ️آسمانی شدن مادر شهید در سامان
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • اولی هونس: فیفا آن‌قدر فاسد بود که می‌توانستید به خرید جام جهانی فکر کنید!
  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی‌اش را آتش زد