Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@01:17:12 GMT

نظام اسلامی همواره بر نیروی ولایی مردم خویش تکیه دارد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۳۴۹۸

نظام اسلامی همواره بر نیروی ولایی مردم خویش تکیه دارد

به گزارش ایکنا از سمنان،امیر سرتیپ کیومرث حیدری، شب گذشته 9 شهریوردر مراسم گرامیداشت یاد شهیدان دولت به خصوص شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) مهدی‌شهر، با اشاره به اینکه دشمنان در دهه‌های گذشته با تجاوز در منطقه قصد ورود به ایران را داشتند اظهار کرد: اما با اقتدار نیروهای نظامی جمهوری اسلامی همواره ناامیدی نصیبشان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایران اسلامی همواره بر نیروی ولایی مردم خویش تکیه کرده است و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون ولایت فقیه است زیرا  نظام جمهوری اسلامی، نظام ولایی محسوب می‌شود.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه به برکت خون شهدا، ایران امروز قدرت و اقتدار دارد، افزود: رهبری ولایت فقیه، مردم و نیروهای مسلح سه ضلع مثلث اقتدار ایران اسلامی محسوب می‌شوند، تاکید کرد: اگر کشتی ایران در هرجای جهان متوقف شود، نیروهای مسلح ایران مقابله به مثل می‌کند.

حیدری با تاکید بر اینکه گفتن حرف حق از مصادیق نظام جمهوری اسلامی است و این درست همان چیزی است که استکبار جهانی از آن هراس دارد گفت: مردم ایران اسلامی از ایستادگی برابر گستاخی‌های استکبار جهانی هراس ندارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز هر چه داریم از شهدا است اذعان کرد: باید برای خودمان هم که شده، قدردان آن‌ها باشیم که اگر شهدا را فراموش کنیم به معنی فراموش کردن خودمان است.

به گفته وی؛ امروز دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی از حربه فشار اقتصادی ناجوانمردانه و همچنین شبیخون فرهنگی استفاده می‌کند لذا باید هوشیار بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن کیومرث حیدری فرمانده ارتش اقتدار نظام اسلامی نیروی ولایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیلی دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند، زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.

وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است