Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@03:50:28 GMT

قسمت پایانی «بوی باران» را امشب ببینید

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۳۵۲۵

قسمت پایانی «بوی باران» را امشب ببینید

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، قسمت پایانی مجموعه تلویزیونی «بوی باران» به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمود معظمی امشب روی آنتن خواهد رفت.

همچنین به منظور تحلیل و بررسی زوایای مختلف سریال بوی باران، فردا یکشنبه دهم شهریور، قرار است برنامه‌ای ویژه با حضور کارشناسان سینما و تلویزیون از شبکه یک پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز دوشنبه (۱۱ شهریور) هم اولین قسمت از مینی سریال شش قسمتی «وقت صبح» به کارگردانی جواد میرزاآقازاده به نمایش در می‌آید.

«وقت صبح» قصه روحانی جوانی را روایت می‌کند که در موقعیت انتخابی قرار می‌گیرد و این انتخاب او را با چالش‌هایی مواجه می‌سازد. این سریال با فضایی معنوی و نگاه به مسائل اجتماعی، در محله‌های قدیمی شهر تاریخی سمنان تصویربرداری شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت اول برنامه «بی‌واسطه» با اجرای محمد دلاوری با موضوع ساخت اسحله و توان قدرت نظامی ایران امشب شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

قسمت اول این برنامه با ورود به کارخانه اسلحه سازی پارچین و مراحل ساخت اسلحه‌ در کشور و همچنین صادرات وزارت دفاع و توان قدرت نظامی ایران در سالهای اخیر، قدرت موشکی، پهبادی و… می‌پردازد.

فصل دوم برنامه تلویزیونی «بی واسطه» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا روزهای زوج ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. فصل اول این برنامه در ۲۶ قسمت از شبکه یک سیما پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. برنامه «بی‌واسطه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و مجری طرح این برنامه بر عهده استودیو بیست و دو است.

کد خبر 843896 منبع: ایسنا برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی

دیگر خبرها

  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۲ سریال نوخ ۵
  • تیکه دوباره و جدید سریال نون خ به وحید شمسایی! + ویدئو
  • گناه فیلم فارسی‌سازی
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان
  • پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش
  • لبخند بهاری در پیچ و خم جاده
  • (ویدئو) دانلود قسمت دهم سریال نوخ ۵
  • درباره «گناه فرشته» و ضعف روایتش در قسمت‌های پایانی/ غافلگیری یا فریب مخاطب؟
  • غافلگیری یا فریب مخاطب؟