Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:دیدار مردمی رؤسا و دادستان‌ها به صورت همزمان در ۱۸ حوزه قضایی هرمزگان برگزار شد.

او افزود:در این دیدار ۴۱۷ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در اقصی نقاط استان مطالبات خود را با مسئولین مطرح کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:در جریان برگزاری یازدهمین دیدار مردمی مسئولین قضایی استان هرمزگان طی سال ۱۳۹۸، رئیس کل دادگستری استان و معاونین وی با ۸۴ نفر از شهروندان دیدار و گفتگوکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی افزود: شهروندان هرمزگانی در حوزه‌های قضایی رودخانه، رودان، جاسک، بشاگرد، سیریک، میناب، بندرعباس، هشتبندی، حاجی آباد، احمدی، فین، بندرخمیر، بندرلنگه، پارسیان، کیش، قشم، ابوموسی و بستک با مراجعه به دادگستری و دادسرا‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های محل سکونت خود، درخواست‌های خود را از مسئولین قضایی مطرح نمودند و هر یک از رؤسا و دادستان‌های این حوزه‌های قضایی پس از بررسی موارد مطرح شده نسبت به صدور دستورات قانونی اقدام کردند.

از ابتدای امسال، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونین وی نیز با برگزاری ۱۱ جلسه دیدار مردمی به مطالبات ۹۸۷ نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی و دستورات لازم را در حدود موازین قانونی صادر کردهاند.

متقاضیان دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولین قضایی استان هرمزگان می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن ۰۷۶۳۳۳۱۷۸۶۰ و یا مراجعه به آدرس اینترنتی دادگستری کل استان هرمزگان به نشانی http://www.dadgostari-hr.eadl.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


انتهای پیام/ر

رسیدگی به مطالبات  ۸۴ نفر در دیدار مردمی با مسوولان دادگستری هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در اولین نشست شورای مدیران قضایی استان در سال ۱۴۰۳ به اجرای طرح عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: نیرو‌های فراجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در چارچوب قانون، اقدام به اجرای طرح عفاف و حجاب می‌کنند، تحت حمایت دستگاه قضایی استان قرار دارند و هر گونه تعرض به آنها پیگرد قانونی و تشکیل پرونده قضایی را در پی خواهد داشت.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری در ادامه از اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های حجاب و عفاف خبر داد و تاکید کرد: همه افراد جامعه موظف به رعایت شئونات اسلامی هستند و نهادها، اماکن فرهنگی و تفریحی و اصناف باید اجرای دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر ایجاد محدودیت در ارائه خدمات به افراد متخلف در حوزه عفاف و حجاب را در دستور کار قرار دهند.
وی ادامه داد: چنانچه مسوول یا مدیری به طور عمد در اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین در این زمینه، کوتاهی کند با او بر طبق مقررات برخورد خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان هدف از برگزاری این نشست‌ها را ایجاد هماهنگی و انسجام مدیران قضایی استان در راستای اجرای سند تحول قضایی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی
  • انتقاد شدید دادستان کل کشور از تخریب طبیعت بکر شمال
  • استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری گلستان
  • حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان