Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصادف درمسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان مقابل میدان میوه و تره‌بار خسارت جانی در پی نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حوالی ساعت ۰۹:۳۰ در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان مقابل میدان میوه و تره‌بار، راننده یک دستگاه وانت پیکان به دلیل تغییر مسیر ناگهانی در بین خطوط بزرگراه با دو خودروی پراید برخورد کرده که نسبت به هردوی آن‌ها نیز مقصر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه این تصادف خسارت جانی در پی نداشت، اما سبب بروز ترافیک سنگینی در این محور شد که با مراجعه سریع عوامل پلیس راهور این ترافیک سریعا مهار شد و با جابجایی خودرو‌های آسیب دیده وضعیت ترافیکی به حالت عادی بازگشت.

شهروندان محترم توجه داشته باشند تغییر مسیر‌های ناگهانی بویژه در معابر اصلی و بزرگراه‌ها بسیار خطرناک است به واسطه اینکه رانندگان عبوری با سرعت بالا در حال حرکت هستند و اصلا توقع رویارویی با چنین وضعیتی را ندارند؛ لذا از تمامی رانندگان درخواست می‌شود با آرامش برانند، جهت تغییر مسیر حتما از راهنمای خودروی خود استفاده کنند و با حفظ سرعت مطمئنه این کار را انجام دهند تا از بروز سوانحی از این دست جلوگیری شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جزئیات یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: پروژه‌های بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض مسیر کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، همزمان با یکصد و هجدهمین رویداد امید و افتخار در روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳- تحویل شهروندان خواهد شد.

حق‌بین با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان یادآور شد: طی سالیان گذشته روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا عدم صدور مجوزهای ترافیکی با کندی پیش می‌رفت تا اینکه مدیریت شهری در سال گذشته تصمیم گرفت ضمن انتخاب یک گزینه اجرایی مناسب‌تر، علاوه بر تسریع روند بهسازی، جریان ترافیک در هنگام اجرای عملیات عمرانی را تسهیل کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و از این حیث در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت پروژه بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص دومین پروژه قابل بهره‌برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می‌شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح لوپ‌های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن‌سازی و تحکیم کوله پل‌های ۳ گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره‌ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این پروژه انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده علیرغم دشواری‌های اجرایی به دلیل مجاورت با ترافیک سنگین بزرگراه آزادگان طی یکسال به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران. هزینه پروژه تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان در محدوده پل شهید لشگری را نیز ۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد و بر این اساس، از مجموع هزینه انجام شده ۲۹۵ میلیارد تومانی برای پویش امید و افتخار آتی خبر داد.

کد خبر 6087603

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)