Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@06:03:26 GMT

زیباترین جواهرات نمایشگاه ۲۰۱۹ لاس و وگاس

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۴۱۰۱

زیباترین جواهرات نمایشگاه ۲۰۱۹ لاس و وگاس

چند روز پیش فعالیت‌های نمایشگاه Couture Show ۲۰۱۹ در لاس وگاس به پایان رسید، در این نمایشگاه جدیدترین طراحی‌های جواهرات از برند‌های مطرح دنیا به نمایش درآمد. این نمایشگاه مثل همیشه پُر از طراحی‌های مبتکرانه برای طراحان مدرن بود که تمایل زیادی به شکستن قواعد و ارائه جواهرات هنری، خلاقانه و متفات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱. از جمله جواهرات در معرض نمایش برند «تمپل سانت کلر»، Temple St.Clair در طراحی پنجره وار، از طلای زرد بود که با سنگ‌های گرانقیمت در افسونی شگفت در کنار هم چیده شده بودند.



۲. از برند مایک جوزف Mike Joseph گردنبندی شبیه پَر که با الماس، مروارید برای لباس‌های شب طراحی شده بود، به نمایش درآمد. این گردنبند جایزه این نمایشگاه به نام «هات کوتر» را به دست آورد.

۳. اما برند Colette Jewellery با الهام از ستارگان و ماه گردنبند‌های خود را طراحی کرده بود.



۴. برند Bea Bongiasca ابتکارات جالبی از انگشتر‌های رنگی داشت که با فصل پر نور تابستان همخوانی داشت.



۵. برند Gismondi ۱۷۵۴ جایزه زیباترین جواهرات از نگاه مردم را برای گردنبند طراحی شده برای لباس شب به دست آورد، این گردنبند طراحی ساختارشکنانه‌ای داشت و یک طرف آن باز بود و از طلای سفید، الماس و زمرد ساخته شده بود.

زیباترین جواهرات نمایشگاه ۲۰۱۹ لاس و وگاس

۶. برند «اندریا فوهرمن» Andrea Fohrman با انگشتر‌های کوکتل درشت، با سنگ‌های خوشرنگ توجه مردم را به خود جلب کرد.



۷. برند «سیلویا فورمانوویچ» Silvia Furmanovich جایزه ابتکار در طراحی روی چوب که با کاه، چوب و رنگ در هم آمیخته شده بود را کسب کرد.



۸. برند «هولی دایمنت» گردنبند طراحی شده و پر از رنگ و روح تابستان را با قطعات افسونگرانه موسوم به Charm درست کرده بود. شکل قلب یکی از عناصر بارز این طرح بود.



۹. هنوز برند «لیدیا کورتل» Lydia Courteille طراحی جدیدی برای شگفت زده کردن طرفدارانش دارد. انگشتر‌های جدید این برند را با الهام از طبیعت، میراث کهن، داستان‌های افسانه‌ای و ... طراحی و ساخته شده اند و نمایی چشم نواز و تأمّل برانگیز برای مخاطبین دارند.

گفتنی است نمایشگاه «کورتو شو» لاس وگاس از مهمترین نمایشگاه‌های بین المللی جواهرات است و شرایط و پیشرفت صنعت جواهرات برند‌های کلاسیک، خلاقیت‌ها و مهارت‌های آن‌ها را به نمایش می‌گذارد که فرصتی برای درخشیدن برای طرح‌های جدید است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک جواهرات اکسسوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت، داوری که در سال 2019 تاریخ‌ساز شد، بدون شک بدترین سال خود را تجربه می کند. این داور زن 40 ساله فرانسوی در لیست داوران منتخب برای قضاوت دو رویداد مهم ورزشی تابستان امسال قرار نگرفته است و در بازی های المپیک پاریس و یورو 2024 آلمان حضور نخواهد داشت.

"بهترین داور زن جهان" در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022، بر اساس گزارش IFFHS، علیرغم این واقعیت که بالاتر از هر داور زن در سال های اخیر بوده و اولین زنی بود که برای داوری فینال سوپرجام فوتبال اروپا در سال 2019 منصوب شد، از حضور در مهمترین رویدادهای امسال محروم شده است. او در چند ماه پایانی سال 2023 و شروع سال جدید چند اشتباه تاثیرگذار داشته که برایش تاوان سختی داشت.

فراپارت همچنین اولین زنی بود که یک مسابقه را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت می‌کرد و در دسامبر 2020، اولین زنی بود که در لیگ قهرمانان اروپا داوری کرد. او همچنین اولین داور زن بود که در جام جهانی 2022 در قطر یک مسابقه فوتبال مردان را قضاوت کرد.

دیگر خبرها

  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • زیباترین جاهای دیدنی ویتنام