Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  آئین اذن خادمی هیئت مذهبی محبان حضرت مهدی(عج) همزمان با مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی  طبق سنتی پیشین  با حضور حجت الاسلام سپهوند امام جمعه، محمدی نژاد فرماندار، حجت الاسلام تقوی مدیرتبلیعات اسلامی، روحانیون، خانواده معزز شهدا و پیروان مکتب  عاشورا در مسجد سیدالشهدا (ع) شهرستان ازنا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ازنا در جمع محبان حسینی با اشاره به ارتقاء معنوی انسان و عاشورا با استناد روایات و تعبیر آیات قرآن یادآورشد: خداوند توفیق داد بار دیگر محرم را ببینیم خوشا آنان که بستر سازند و زمینه اشک را فراهم می کنند کسی که بگریاند بهشت به آن واجب می شود برای وادی نور و اذن خدمت اجازه نیاز است با گناه و غل و قش نمی شود وارد این وادی شد.

حجت الاسلام علی سپهوند خاطرنشان کرد:ائمه هدی(ع) کشتی نجات هستند اما امام حسین(ع) آسان تر است شما که اذن خدمت گرفته اید به درجه حب رسیده اید اینجا صحبت از معاشقه با امام حسین(ع) است دعوت شدگان محفل عاشورا نظر کرده اند باید قدردان بود.

در‌ خاتمه مراسم از پیرغلامان حسینی،خادمان هیئت مذهبی و خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان

رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی از حضور میهمانانی از تمام جبهه مقاومت در بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جواد رمضان‌نژاد امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمان با بیان اینکه عملیات غرورمندانه «وعده صادق» ریشه در اعتقادات و نگاه عاشورایی و حسینی انقلاب اسلامی دارد، اظهار داشت: این عملیات علامت مهمی برای جهانیان بود و همه دنیا جایگاه، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به چشم خود دیدند و به برکت اهل‌بیت علیهم السلام این جایگاه و اقتدار در سطح جهانی برای جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه سه داوطلب برای میزبانی بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی وجود داشت، ادامه داد: با توجه به تحولات منطقه به این جمع‌بندی رسیدیم که میزبانی این دوره به استان کرمان به عنوان زادگاه شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت واگذار شود.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه عملیات وعد صادق، شناخت از شیعه، روحیه ظلم‌ستیزی شیعیان و حمایتگری تشیع از همه مسلمان در جهان و نگاه به شیعیان را تغییر داد، گفت: خیلی از فعالان رسانه‌ای جهان عرب بعد از این عملیات بیان کردند که تازه فهمیدیم که فرهنگ اهل‌بیت (ع) و نگاه شیعه چگونه است.

وی با بیان اینکه شیعیان با نگاه حسینی مهمترین پرچمدار دفاع از قدس هستند، ادامه داد: در واقع شهید حاج قاسم سلیمانی مهمترین پرچمدار قدس است و همه اتفاقات فعلی ناشی از جهاد این شهید بزرگوار است.

رمضان‌نژاد با اشاره به اینکه برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با محوریت کرمان اهمیت ویژه‌ای دارد، افزود: در اجلاس امسال از تمام جبهه مقاومت مهمان داریم.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برگزاری این اجلاس گفت: امروز اجلاس پیرغلامان حسینی به بلوغی رسیده که مهمترین اجلاس دینی در کشور است و ظرفیت‌های بسیار زیادی در این اجلاس وجود دارد.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی با بیان اینکه در برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان باید شاهد یک اتفاقات ویژه باشیم، ادامه داد: از تجربیات دوره‌های قبل باید استفاده شود تا یک اجلاس کامل، به بلوغ رسیده و مثال‌زدنی در کرمان برگزار شود.

محمدمهدی، فداکار استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به حضور میهمانان خارجی در بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمان اظهار داشت: این اجلاس باید آبرومندانه برگزار شده و هیچ کوتاهی در برگزاری آن نباید باشد.

وی با اشاره به اهمیت کار برای اهل‌بیت و امام حسین علیه السلام، بیان کرد: کار برای سیدالشهدا کار دلی است و همه باید تلاش کنیم تا بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمان به خوبی برگزار شود.

استان کرمان با بیان اینکه در این اجلاس معرفی هیئت‌ها و پیرغلامان استان کرمان که دهه‌های زیادی فعالیت دارند اهمیت دارد، افزود: ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان نیز در این اجلاس باید معرفی شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد