Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:32:15 GMT

کارلوس کی‌روش در آستانه ۲۰۰ تایی‌ شدن

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۵۳۷۲

کارلوس کی‌روش در آستانه ۲۰۰ تایی‌ شدن

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در آستانه رقم زدن یک رکورد در تاریخ دنیای مربیگری قرار دارد. ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، به نقل از العین، تیم ملی فوتبال کلمبیا در دیداری دوستانه به مصاف برزیل خواهد رفت. هدایت کلمبیا را در این دیدار کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش در آستانه رقم زدن یک شب تاریخی است. این دیدار دویستمین بازی کی‌روش به عنوان یک مربی است و او دهمین مربی در تاریخ فوتبال جهان خواهد شد که توانسته به این رقم بازی به عنوان یک مربی در بازی های ملی برسد.

رکورددار مربیگری در بازی های ملی بورا میلوتینویچ است که 286 بار روی نیمکت تیم های مختلف ملی نشست. کارلوس کی‌روش با توجه به سن و سالی که دارد می‌تواند رکورد این مربی سرشناس را هم پشت سر بگذارد.

کی‌روش 8 سال هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و توانست با این تیم دو دوره پیاپی به جام جهانی راه پیدا کند و در نهایت جای خود را به ویلموتس بلژیکی داد تا هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده بگیرد.

در تاریخ فوتبال جهان، تنها 10 مربی وجود دارند که به رکورد 200 بازی به عنوان مربی در تیم های ملی رسیده‌اند که عبارتند از:

میلوتینویچ (286 بازی)

کلود روی (255 بازی)

کارلوس آلبرتو پریرا (251 بازی)

میلان ماچالا (245 بازی)

محمود الجوهری (238)

پرتی فوگس (230)

هرنان داریو گومز (227 بازی)

لارس لاگربک (213 بازی)

فرانسیسکو ماتورانا (208بازی)

کارلوس کی روش (200 بازی) - البته کی‌روش در صورت حضور در بازی دوستانه برابر تیم ملی فوتبال برزیل به رکورد 200 بازی خواهد رسید.

منبع :  ایسنا

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

R1437/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف

در روز اول مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران، تیمهای پرسپولیس، وحدت و همای تهران برنده و تیمهای شاهین، بوتان و استقلال تهران بازنده شدند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس 3-2 شاهین را با 3 گل داوود محبوب، حسن شیرمحمدی و محسن زنجانی شکست داد و 2 گل شاهین را محمدحسین ضیایی و محمود سجادی زدند.

هما 1-0 تیم استقلال تهران را با تنها گل فرامرز عزتی شکست داد و تیم وحدت تهران با گلهای علی پازوکی، علی میرزایی و مجید جلالی در مقابل تنها گل داوود تشکینی برابر تیم بوتان تهران برنده شد. 

در ادامه این مسابقات، پرسپولیس با یک تساوی به دور دوم صعود می کند اما استقلال اگر نتواند برابر تهرانجوان برنده شود، احتمال حذفش بسیار است. در هر گروه از این مسابقات سه تیم حضور دارند و استقلال با شکست در بازی اول در آستانه حذف از این مسابقات قرار گرفته است.

داوود محبوب از پرسپولیس، مجید جلالی از وحدت تهران و فرامرز عزتی از تیم همای تهران بهترین بازیکنان روز اول مسابقات بودند و حضور مجید جلالی با 67 سال سن در این مسابقات و البته درخشش او، قابل توجه و جذاب بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز