Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس اتحادیه الکتریکی، موبایل و تعمیرات لوازم خانگی یاسوج از کاهش 25 تا 30 درصدی قیمت گوشی موبایل در استان خبر داد.

‌«صمد امیری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌ افزود: شرکت خاص وارد کننده گوشی موبایل به استان نداریم و اکثر گوشی های موبایل از طریق استان های هم جوار مثل شیراز و اصفهان و همچنین تهران وارد استان می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: گوشی های موبایلی که ریجستری نشده باشند به هیچ وجه در شبکه ایران آنتن نمی دهند. گوشی موبایلی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شود تنها به مدت یک ماه جوابگو است، پس باید حتما گوشی ریجستری شود و گمرکی آن داده شده و بعد وارد شبکه شود.

نائب رئیس اتحادیه الکتریکی، موبایل و تعمیرات لوازم خانگی یاسوج خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ریجستری، قاچاق گوشی به استان نداریم و قاچاق گوشی موبایل کاهش 100 درصدی داشته است.

امیری تصریح کرد: خریداران از طریق سایت همتا و یا با شماره گیری #7777* می توانند از اصالت گوشی خریداری شده مطلع شوند.

وی ادامه داد: قیمت گوشی موبایل بستگی به قیمت ارز داشته و اگر قیمت ارز پایین تر بیاید قیمت گوشی موبایل نیز کاهش می یابد.

نائب رئیس اتحادیه الکتریکی، موبایل و تعمیرات لوازم خانگی یاسوج عنوان کرد: مهمترین مشکل صنف گوشی موبایل استان این است که قیمت ارز ثابت نیست و اگر قیمت گوشی موبایل خریداری شده توسط خریداران روز بعد کاهش یابد، خریداران از فروشندگان شکایت می کنند.

امیری بیان کرد: از مشکلات دیگر این صنف اینست که دستگاه های نظارتی مثل صنعت، معدن و تجارت باید به صورت کلی با اتحادیه موبایل همکاری کرده تا یک شرکت عام تاسیس شود و بتوانیم گوشی های موبایل استان را خودمان تامین کند و نیازمند آوردن گوشی موبایل از استان های هم جوار نباشیم.‌ هم اکنون درصدد ایجاد این شرکت هستیم و استارت کار را زده ایم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موبايل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل

دلیل کند شدن یا کم شدن سرعت اینترنت، می‌تواند به دلیل یکی از موارد که در ادامه به آن اشاره می‌شود اتفاق بیفتد.

موقعیت نامناسب روتر

اگر فاصله زیادی با روتر داشته باشید یا اشیائی مثل دیوار، سقف و در بین شما و روتر قرار گرفته باشد، سرعت اینترنت شما کاهش پیدا می‌کند.

تراکم بالای خطوط وای فای

این مشکل در آپارتمان‌ها زیاد دیده می‌شود. زمانی که چندین روتر از یک کانال استفاده کنند، سرعت اینترنت شما کاهش پیدا می‌کند.

وجود نویز

بیشتر روتر‌ها روی باند ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کنند و وسایلی مثل ماکروویو یا تلفن‌های بی‌سیم هم روی همان باند (۲.۴ گیگاهرتز) کار می‌کنند. به همین دلیل ممکن است این وسایل برای روتر ایجاد نویز کنند.

اتصال چندین دستگاه به یک خط وای فای

بالا رفتن تعداد دستگاه‌هایی که به یک شبکه اینترنت متصل هستند، یکی از دلایل کند شدن سرعت اینترنت است.

پوشش ضعیف ۴ G

اینترنت ۴ G همیشه به عنوان یکی از سرویس‌های پرسرعت اینترنت شناخته می‌شود، اما گاهی اوقات سرعتی که از آن انتظار می‌رود را ارائه نمی‌دهد. زمانی که تعداد زیادی از افراد در یک مکان جمع شده باشند و به یک آنتن ۴ G متصل باشند، سرعت اینترنت کم می‌شود.

ضعیف بودن تلفن همراه

بعضی اوقات اینترنت به خوبی کارمی‌کند و سرعت مطلوبی دارد، اما زمانی که می‌خواهید با گوشی هوشمند خود از آن استفاده کنید، با مشکل کندی سرعت رو به رو می‌شوید؛ در این موارد، مشکل از سرعت پردازش پایین گوشی است.

موارد ذکر شده اگرچه می‌تواند دلیلی بر کند بودن سرعت اینترنت باشد راهکاری برای آن‌ها وجود دارد که می‌توان به نصب برنامه‌های کم حجم اشاره کرد. با توجه به این که یکی از دلایل کند شدن سرعت اینترنت، پردازش ضعیف دستگاه‌های هوشمند است، اگر گوشی همراه شما قدیمی است یا پردازنده ضعیفی دارد، بهتر است هنگام نصب اپلیکیشن‌های مختلف از نسخه‌ی سبک‌تر آنها استفاده کنید تا پردازش تلفن همراهتان با اختلال رو به رو نشود.

فعال سازی Data saver روش دیگری است. اگر از مرورگر کروم برای وب‌گردی استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود تا گزینه Data saver فعال شود؛ برای این کار لازم است وارد مرورگر کروم شوید، از قسمت منو گزینه Setting را انتخاب کنید و سپس Data saver را فعال کنید. این گزینه صفحات وب را به صورت فشرده به شما نمایش خواهد داد که هم باعث بالا رفتن سرعت اینترنت و هم کاهش مصرف اینترنت خواهد شد.

علاوه بر موارد گفته شده برای کنترل سرعت اینترنت می‌توان تنظیمات اینترنت را بررسی کرد چراکه گاهی اوقات اینترنت گوشی‌های هوشمند به صورت پیش فرض به سرعت کنترل سرعت اینترنت می‌توان تنظیمات اینترنت را بررسی کرد چراکه گاهی اوقات اینترنت گوشی‌های هوشمند به صورت پیش فرض به سرعت ۳ G یا کمتر محدود شده باشد.

قدم بعدی این است که تنظیمات اینترنت را روی گوشی هوشمند خود بررسی کنید، گاهی اوقات اینترنت گوشی‌های هوشمند به صورت پیش‌فرض به سرعت ۳ G یا کمتر محدود شده است. برای این کار باید از مسیر Setting> Network and Internet> Mobile Network> Preferred Network type، تنظیمات آن را بررسی و در صورتی که سرعت اینترنت محدود شده است آن را به ۴ G ارتقاء دهید. البته باید توجه داشته باشید که این مسیر در موبایل‌های مختلف، ممکن است متفاوت باشد.

منبع: ایسنا

tags # اینترنت سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • آشنایی با ابزار تعمیرات موبایل
  • توافق وزرای اروپایی برای کاهش خشم کشاورزان
  • راه‌های افزایش طول عمر باتری موبایل
  • ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار
  • آیا ما عمر باتری را فدای شارژ سریع در گوشی های موبایل کرده‌ایم؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)