Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، دوبانوی کرمانشاهی در چهل‌ودومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم موفق به کسب رتبه‌ برتر در بخش معارفی این مسابقات شدند.
در این دوره از مسابقات بهارک بسامی و صبا صادقی موفق به کسب رتبه‌های چهارم و پنجم در رشته‌های حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و حفظ و معارف احادیث شدند.
مسابقات مرحله کشوری رشته‌های معارفی در شهر مقدس قم از دوم شهریورماه آغاز شده و امروز با برگزاری فینال رشته‌ حفظ و معارف احادیث بانوان به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات براساس شیوه‌نامه چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآت در رشته‌های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم، اذان و دعاخوانی برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی مسابقات قرآن بخش معارفی کسب رتبه بانوان کرمانشاهی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی