Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:38:44 GMT

کارنامه دولت قابل دفاع نیست

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۷۲۶۸

کارنامه دولت قابل دفاع نیست

مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت : کارنامه دولت فعلی در هفته ای که بنام این شهیدان بزرگوار است ، قابل دفاع نیست ، عملکرد دولتمردان کنونی با دولت شهیدان رجایی و باهنر فرسنگ ها فاصله دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  گلستان ما ؛ غلامرضا منتظر شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد حضرت قائم ( عج) گرگانجدید اظهار کرد: شهید رجایی از چهره هایی بود که رجاء واثق به خداوند داشت و بدون شعار از امید با مدیریت جهادی اش بذر امید و نشاط را در دل ها و اندیشه ها بارور می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظری با بیان اینکه شهید رجایی از امید به ملت شعاری نداد بلکه با عملکردش امید را در وجود ملت شکوفا کرد ، تصریح کرد : شهید باهنر نیز بدون توقف در مباحث شعاری "تدبیر" با حکمت و تدبیر خویش به استحکام ارکان دولت انقلابی و مکتبی مبادرت می ورزید و در مدت کوتاه حضورش در عرصه مدیریت کلان کشور ، میراث ارزشمندی از خویش به یادگار گذاشت.

رئیس بسیج اساتید گلستان اضافه کرد : کارنامه دولت  فعلی در هفته ای که بنام این شهیدان بزرگوار است ، قابل دفاع نیست ، عملکرد دولتمردان کنونی با دولت شهیدان رجایی و باهنر فرسنگ ها فاصله دارد.

منتظری گفت : اولین و بارزترین شاخصه دولت شهیدان رجایی و باهنر ، مدیریت جهادی بوده است ، این شهیدان به گواه تاریخ روزانه قریب به ۱۸ ساعت در شبانه روز مشغول به  خدمت واقعی بودند.

مسئول سابق بسیج هنرمندان کشور یادآور شد : مدیریت جهادی امروز حلقه مفقوده چرخه اقتصادی کشور است . امروز تِزِ جهادی در مدیریت  دفاعی و نظامی کشور کاملا موفق بوده است که سامانه باور۳ نتیجه اتکا به توان داخلی و باور مدیریت جهادی است که طعنه به توان نظامی ابرقدرتهای جهان می زند.

منتظری با اشاره به شاخصه دوم شهید رجایی که ارتباط آسان با مردم بوده است، افزود : این بدان معنی است که مسئولان امروزی باید بدانند ارزیابی زندگی  مردم  از داخل ماشین های شاسی بلند  وبا نگاه ارباب و رعیتی امکان پذیر نیست  ،حضرت امیر (ع) به مالک می فرماید هر از گاهی به صورت ناشناس در میان مردم رفت وآمد داشته باش تا دردهای مردم را از نزدیک لمس کنید و به فکر حل مشکلا تشان باشید ، تا با مردم نباشید ، مدیریت بر مردم هم موفق نخواهد بود.

 وی شاخصه سوم را پرهیز از اشرافی گری دانست و گفت : شهید رجایی روزی در آستان قدس رضوی از محرومیت زدایی صحبت کرد و بعد از سخنرانی وارد سالن غذاخوری شد و وقتی سفره ی رنگارنگ  را مشاهده کرد  از  نشستن بر سرِ چنین سفره ای امتناع کرد و به سفره آرایی اعتراض کرد و وقتی همراهان گفتند این غذایی معمولی است، ایشان در جواب گفتند آیا بر سر سفره ی همه ی ملت چنین غذایی هست ...؟؟؟ این رفتار با صحبت های محرومیت زدایی من تناقض دارد ، این است نگاه رجایی در حفظ بیت المال ، در نگاه رجایی ، مسئولیت امانت است و نه طعمه و فرصت برای چپاول بیت المال .

منتظری  بیان کرد : شاخصه بعدی و چهارم دولت شهید رجایی نقد پذیری است ، دولتمردان باید به استقبال  نقد های سازنده بروند نه اینکه در کمال تعجب منتقدین را نفهم و بی شعور خطاب کنند ، در نگاه شخصیت هایی همچون رجایی و باهنر انتقاد سازنده چراغ ِ راه حرکت در جاده ی مدیریت جهادی است نه نگاه تخریب پندارانه.

وی تاکید کرد : مدیری که از نقد سازنده می هراسد،علتش آن است که کارنامه ی عملکردش شیشه ای و شکننده است و هر نقدی را اگرچه سازنده و هوشمندانه و راهگشا را به مثابه سنگی میداند که غایتش شکستن کارنامه پوچ و تهی از عملکرد مثبت است. درصورتی که مدیر موفق مدیری است همچون رجایی و باهنر نقد را راهگشا و چراغ راه می پندارد.

این استاد دانشگاه در پایان به دولتمردان توصیه  و تاکید کرد که راه حل مشکلات کشور مدیریت جهادی است و ادامه داد : اگر امروز اقدامات آقای رییسی در فسادستیزی مورد استقبال آحاد ملت و جریانات سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصولگراست به این دلیل است که اقدامات ایشان ریشه در تفکر مدیریت جهادی دارد پس شما هم مسئول جهادی باشید تا رضای خدا و خلق خدا را با خود همراه کنید.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمید شیرازیانی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح شهید عرب گفت: در ابتدای کار، مدارسی در سطح استان شناسایی و بررسی می‌شوند؛ این شناسایی نخستین مرحله از اجرای طرح شهید عرب است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان افزود: سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است که لازم است کارشناسان ما جهت بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

وی ادامه داد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادات کوچک و جزئی است؛ برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک دارند، بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

شیرازیانی عنوان کرد: قرار هست از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری شود و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، نیز در ادامه ضمن اشاره به کلیات طرح، عنوان کرد: ارگان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

مجتبی قمری بیان کرد: برخی از این نهادها با تامین بخشی از هزینه‌ها، برخی با تامین تجهیزات با کیفیت و ارزان قیمت، برخی با کمک در اجرای و عملیاتی کردن طرح و برخی هم با معرفی و شناسایی مدارس نقش خود را ایفا می‌کنند.

وی عنوان کرد: از جمله این نهادها می‌توان به معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، جامعه خیرین مدرسه ساز، سازمام نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و ... اشاره کرد. 

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی گفت: بسط فرهنگ نیکوکاری، ترویج روحیه جهادی، ایجاد بستر آشنایی دانش‌آموزان با گروه‌های جهادی و بهینه‌سازی و استاندارد‌سازی‌ سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از جمله اهداف طرح شهید عرب است. 

گفتنی است، شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است