Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدرر و جوکوویچ همچنان می تازند. 

طرفداری- در شب پیروزی راجر فدرر و نواک جوکوویچ، یکی دیگر از مدعیان، از گرند اسلم یو اس اوپن حذف شد.

در ادامه این رقابت ها، راجر فدرر با ارائه نمایشی فوق العاده، در سه ست متوالی و به راحتی موفق به شکست دن ایونز بریتانیایی شد. فدرر ست های این بازی را به ترتیب 2-6، 2-6 و 1-6 به سود خود به پایان برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نواک جوکوویچ، بخت نخست قهرمانی، در سه ست متوالی و با نتایج 3-6، 4-6 و 2-6 موفق به شکست دنیس کودلا آمریکایی شد و برای دوازدهمین بار به جمع 16 تنیسور برتر این مسابقات راه پیدا کرد. نوله در مرحله بعد باید به مصاف استن واورینکا برود. واورینکا در دیداری سخت و نزدیک موفق به شکست 0-3 پائولو لورنزی شد و به این ترتیب حریف مرد شماره یک تنیس جهان در مرحله بعد شد.

کی نیشیکوری، مرد شماره 7 رنکینگ ATP، مقابل الکس دمینور استرالیایی، 1-3 تن به شکست داد و از دور این رقابت ها کنار رفت. نیشیکوری تنها ست سوم را به سود خود به پایان برد و در ست های دیگر، مغلوب حریف جوان خود شد.

دنیل مدودف 23 ساله که در چند ماه اخیر بسیار خوب ظاهر شده است، با نتیجه 1-3 موفق به شکست فلیسیانو لوپز شد و برای اولین بار به مرحله یک هشتم نهایی این گرند اسلم رسید. جو بازی به شدت به ضرر بازیکن روس بود، اما این باعث نشد که مرد شماره 5 تنیس جهان، نتواند نمایش خوب خود را نشان دهد. دیگر نتایج مهم این مرحله به شرح زیر است:

داوید گوفین 0-3 پابلو کورنو باستا کمیل ماجچرزاک 3-0 گریگور دیمیتروف

بخش زنان نیز با پیروزی سرنا ویلیامز همراه بود. ویلیامز در دور سوم این مسابقات، توانست با نتیجه 0-2 از سد کارولینا موکووا بگذرد و به دور چهارم مسابقات یو اس اوپن برسد. اشلی بارتی، باتوی شماره 2 تنیس جهان، توانست با نتیجه 0-2، ماریا ساکاری را شکست دهد و به جمع 16 تنیسور برتر این مسابقات راه پیدا کند. 

آناستازیا سواستووا، رنک 12 تنیس جهان، در دو ست متوالی مقابل پترا مارتیچ شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. دیدار تمام اوکراینی این مرحله نیز با پیروزی 0-2 الینا اسویتولینا که بخت پنجم قهرمانی است، به پایان رسید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر کویت با ارائه یک نمایش چشمگیر موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر به برتری برسد و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. ملی پوشان کشورمان در این مرحله باید با قرقیزستان دیدار کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این بازی به تمجید از ملی پوشان ایرانی پرداخت و نوشت ایران با این پیروزی زنگ خطر قهرمانی را برای سایر تیم‌ها به صدا درآورد.

تیم ملی افغانستان هم بعد از پیروزی ۳ بر ۲ برابر بحرین موفق شد با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صعود تیم ملی افغانستان هم نوشت: افغانستان با صعود به مرحله یک چهارم نهایی تاریخ سازی کرد و در اولین حضورش در این مسابقات موفق به صعود از گروهش شد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085859

دیگر خبرها

  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست