Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رضوی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهدا آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به استقبال زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس این استان اظهار داشت: امسال میزبان زائران راهیان نور 14 استان از سطح کشور بودیم که توانستند با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس آذربایجان غربی با زندگی نامه و سیره شهدای این استان آشناتر بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه ساله شاهد رشد کمی و کیفی اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور هستیم و امسال تا به امروز بیش از 142 هزار زائر راهیان نور مهمان ما بوده اند.

رضوی با بیان اینکه فضاسازی فرهنگی خوبی در یادمان های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی صورت گرفته است، تاکید کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد اجرای شبانه نمایش فرهنگی-بصیرتی برای زائران راهیان نور بودیم که بحمدالله بیشترین رضایت را به خود جلب نمود.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهدا آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: يادمان هاي شهداي شيميايي و شهداي دارساوين و بلفت سردشت، يادمان شهيد بروجردي نقده، شهيد ناصر كاظمي و شهداي تمرچين پيرانشهر جزو يادمان هاي مهم آذربايجان غربي، سالانه پذيراي زائران كثيري از اقصي نقاط كشور است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت تدوین کتاب یا نرم‌افزاری برای احصاء و تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری با کلیدواژه‌های شهید و شهادت اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی این کمیته استخراج اسامی شهدای علمی استان فارس و برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده این شهداست.

محمدرضا قائدی اضافه کرد: این وظیفه دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف استان فارس است که در برنامه دیدار با خانواده شهدای علمی مشارکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد در شهرستان‌های استان فارس از سوی واحد‌های خود متولی برگزاری این مراسم شود.

رئیس کمیته علمی آموزشی و پژوهشی کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس تأکید کرد: در راستای گرامیداشت این شهدا تدوین دانشنامه دفاع مقدس از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه