Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی روز شنبه در آیین بهره‌برداری از ساختمان جدید اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی در بیرجند افزود: این افراد باید هر زمان که خسته شدند یا مشکل داشتند به بنیاد شهید مراجعه کنند و با روی گشاده، اخلاق نیک و خوش برخوردی با آنها رفتار شود. 

وی گفت: جانبازی که از ناراحتی شب تا صبح درد کشیده است باید به بنیاد بیاید و دلش آرام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: بعضی افراد می‌گویند هرچه هست برای اینهاست؛ مگر چه چیزی هست و مشکلات ایثارگران و دردها و رنج هایشان را چه کسی می‌داند؟ لذا برخی که با فضای انقلاب مخالف هستند نمی‌توانند این افراد را درک کنند و ببینند.

وی گفت: خود را خادم این جامعه ایثارگری می‌دانیم و تا زمانی که هستیم باید در خدمت ایثارگران باشیم و مشکلات‌شان را حل کنیم. 

شهیدی با بیان اینکه مسئولان استانی نیز باید در حد توان مشکلات جامعه ایثارگری را حل و اگر نتوانستند به تهران منتقل کنند افزود: با تعامل بین استانداری باید مشکلات حل شود تا بتوانیم دین خود را ادا کنیم .

وی از روند احداث ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی تقدیر کرد و گفت: مجتمع ایثار در این استان نیز جزو معدود مجتمع‌هایی بود که هر سه فاز آن همزمان افتتاح و تجهیز شد. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وجود برخی کمبودهای بودجه‌ای و امکانات اظهار داشت: این موضوع باعث شده بخشی از وظایف را نتوانیم انجام دهیم اما فراموش و کوتاهی نشده به همین خاطر ۸۰ درصد قانون جامع خدماترسانی به ایثارگران ایفا و ۲۰ درصد باقی مانده است. 

وی گفت: در حوزه درمان مقداری مشکلات داریم که بدهی‌های موجود را بنیاد شهید استان به تهران منتقل کند تا بتوانیم نقدی پرداخت کنیم. 

حجت الاسلام شهیدی افزود: برخی بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها نیز در پذیرش  سخت ‌می‌گیرند لذا بنیاد شهید استان تلاش کند هزینه‌ها را پرداخت و فاکتورها را به تهران ارسال کند یا نیازهای دارویی را تجمیع و به صورت یک جا از استان دیگر دریافت کنند تا جامعه ایثارگری از کمبود دارو و درمان رنج نکشند. 

وی با تاکید بر اینکه  فضا و امکانات اداری بنیاد شهید باید در شأن جامعه ایثارگری باشد گفت: این ساختمان‌ها خانه جامعه ایثارگری است لذا کوشیده‌ایم در همه ابعاد در خدمت جامعه هدف باشیم.

معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: برخورد بد برای ما قابل تحمل نیست و حتی فرزند شهیدی را به خاطر برخورد بد با پدر دو شهید در یک استان اخراج کردیم. 

وی گفت: در استانی دیگر عصر پنجشنبه جانباز ۷۰ درصد که کارمند بنیاد شهید بود با مراجعه کننده‌ای که اتفاقا او هم جانباز ۷۰ درصد بود، دچار درگیری لفظی می‌شود و یکی زمین می‌خورد که بررسی نشان داد مقصر کارمند بنیاد شهید بوده  لذا صبح شنبه آن کارمند را اخراج کردیم اگرچه جانباز هم بود اما باید همه با هم همکاری و خدمت کنیم. 

وی با اشاره به جمعیت حدود ۶ هزار نفری جامعه ایثارگری در خراسان جنوبی گفت: حدود ۲ هزار شهید، چهار هزار جانباز و تعدادی آزاده در این استان برای ملت جانفشانی کرده‌اند و این افراد به عنوان افضل مردم کسانی بودند که هستی خود را در راه امام، انقلاب و کشور هدیه کردند.

شهیدی افزود: گاهی رئیس جمهوری هم وقتی از خانواده شهدا دیدن می‌کند از میزان فداکاری این افراد اظهار شرمندگی کرده و ما هر وقت به دیدار خانواده شهید می‌رویم نیرو می‌گیریم. 

وی گفت: به خادمی خانواده شهدا افتخار می‌کنیم که گاهی ۲ یا سه فرزند خود را در راه اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند اما با چه روحیه بالایی زندگی می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر ارزش روحیه بالای خانواده شهدا تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا تنها وظیفه بنیاد شهید نیست بلکه همه مردم ایران باید خادم خانواده شهدا باشند.

وی با بیان اینکه خون شهدا به ملت ایران امنیت و در برابر استکبار قدرت داده است گفت: اینکه امروز مقام معظم رهبری در برابر نماینده ترامپ، پیامی را نمی‌گیرند، قدرتی است که از طریق شهدا و جانبازان به دست آمده است. 

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری مکرر توصیه کرده‌اند که به خانواده شهدا و جانبازان باید سر بزنیم و سلام ایشان را ابلاغ کنیم لذا به هر استان که سفر می‌کنیم تا بتوانیم برخی از خانواده‌ها را از نزدیک می‌بینیم و سرکشی می‌کنیم. 

شهیدی گفت: ما جامعه بزرگی هستیم و بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند که اداره این جمعیت هم سخت است و هم مشکل زیاد داریم ولی سعی کردیم تا می توانیم در خدمت این عزیزان باشیم.

وی افزود: سه سال است بنیاد شهید به عنوان دستگاه برتر از دولت لوح برتر دریافت کند که اخیرا در جشنواره شهید رجایی نیز این تقدیر انجام و استاندار خراسان جنوبی نیز در همین جشنواره تجلیل شد.

وی با بیان اینکه همه کار می‌کنند که در خدمت این قشر باشند گفت: البته نارسایی‌ها و کمبودها زیاد است ولی با وجود تحریم‌ها و وضعیت سخت بودجه‌ای سعی می‌کنیم در حد توان در خدمت این جامعه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در این آیین گفت: درمان جانبازان و خانواده شهدا در خراسان جنوبی نیازمند عنایت ویژه‌ای است. 

ناصر خوش خبر افزود: افتخار همه مدیران خدمت به خانوداه شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه تلاش‌های بنیاد شهید در رفع مشکلات ایثارگران بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت: در حوزه سخت افزاری برخی شهرستان های خراسان جنوبی فاقد فضای مناسب اداری بوده و بخش زیادی از خانواده‌های شهدا، آزادگان  جانبازان و ایثارگران در شهرستان‌هایی هستند که فضای محدود دارند. 

 معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: اهتمام مسئولان ارشد استانی به این موضوع هم از حیث همکاری وجود دارد و اعلام آمادگی می‌کنیم اما نیاز است که از مرکز نیز همکاری صورت گیرد. 

وی ادامه داد: در شهرستان درمیان که شهرستان مرزی است بیش از ۸۰ شهید والامقام را داریم و شهرستان‌های زیرکوه و خوسف نیز نیاز به عنایت ویژه دارند.

خوش خبر گفت: نیروهای پا به کار در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تاکنون توانسته اند مطالبات را پیگیری کنند و در حد توان استان پاسخگوی نیازها بوده‌اند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز گفت: ساختمان جدید این اداره کل در پنج هزار متر مربع بنا ساخته شده است.

حجت الاسلام تقی عزیزی افزود: در مجموع برای این ساختمان ۶ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است.

وی بیان کرد: ساختمان جدید اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سه طبقه احداث و در کنار این ساختمان سه سوئیت نیز ساخته شده است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر یک روزه به خراسان جنوبی با خانواده شهیدین اربابی، جانباز ۷۰ درصد مهرنیا و آزاده سرافراز کلاته بجدی نیز دیدار کرد.

همچنین کتابخانه شهید بصیری پور (اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی) امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در بیرجند افتتاح شد.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استکبار بنیاد شهید جامعه جانبازان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حکمی امیر حسین دانش‌کهن را به سمت سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حکمی امیر حسین دانش کهن را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد.

‌امیر حسین دانشی‌کهن از کارمندان بنیاد شهید استان البرز بوده و پیش از این در مسئولیت های مختلف در این اداره کل فعالیت داشته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • جامعه ایثارگران از بنیاد شهید انتظاری به غیر از تکریم ندارد
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند