Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرج گفت: با واگذاری 25 هکتار از عرصه کاخ مروارید به شهرداری، دومین باغ گل‌های شهر در محوطه این کاخ ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی اصغر کمالی زاده امروز شنبه 9 شهریور در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج که از دوم تا هشتم شهریور ماه در باغ گل‌های پارک شهید چمران برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۲۵ هکتار از عرصه کاخ مروارید مهرشهر به شهرداری کرج واگذار شده که با تحویل آن به شهرداری در نظر داریم باغ گل‌های دوم کرج را در این فضا ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایجاد این باغ در محوطه کاخ مروارید باعث می‌شود در زمان برگزاری نمایشگاه گل و گیاه به مشکل ترافیکی و ازدحام جمعیت در محدوده پارک‌ شهید چمران برنخوریم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیر سه طرح بزرگ برای کلانشهر کرج هستیم، افزود: این طرح‌ها شامل توسعه اراضی باغستان، گلستان بیجی و اکوپارک حصار هستند.

کمالی زاده در ادامه عنوان کرد: امیدواریم با توجه به حمایت اعضای شورای شهر کرج از این سه پروژه و بودجه های مناسبی که برای این طرح ها مدنظر قرار داده شده، بتوانیم خروجی مناسبی در محل اجرای پروژه ها داشته باشیم.

شهردار کرج توضیح داد: با اتمام این پروژه‌ها سه مجموعه گردشگری - فرهنگی به کرج اضافه می‌شود.

کاشت 350 هزار گل فصلی در باغ گلهای پارک چمران

در ادامه این مراسم رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج   با اشاره به کاشت   ۳۵۰   هزار گل فصلی ( ۱۵گونه مختلف) در چهار هکتار از باغ گل‌های پارک چمران شهید چمران افزود: این مهم طی دو ماه گذشته برای برپایی نمایشگاه، عملیاتی شد.

پیمان بضاعتی پور تصریح کرد: هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج از دوم تا هشتم شهریور ماه با 100 غرفه مرتبط به صنایع دستی و محصولات گیاهی دایر شد.

وی در خصوص آخرین آمار نظرسنجی که شهروندان در خصوص رضایت از نمایشگاه گل و گیاه امسال کرج اعلام کرده اند، گفت: این آمار حدود 70 درصد رضایتمندی را نشان می‌دهد.

بضاعتی پور با تاکید بر اینکه برپایی رخدادهای فرهنگی و اجتماعی با محوریت فضای سبز موجب رضایت شهروندان می‌شود، گفت: در خلال برگزاری نمایشگاه گل و گیاه امسال موضوعات فرهنگی، هنری، موسیقی محلی، تئاتر خیابانی، نورپردازی و یا نمایش المان‌های هنری جاری بود.

وی با تاکید بر اینکه استقبال مردم از برپایی نمایشگاه گل و گیاه کرج و بازدید از آن وظایف ما در آینده را سنگین‌تر می‌کند، گفت: در این راستا باید نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های آتی با کیفیت و کمیت مناسب‌تری برگزار شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج گفت: دومین جشنواره عکاسی سنندج به مناسبت هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان ملی و بین‌المللی از استان‌های سراسر کشور در سنندج کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل روابط عمومی شهرداری سنندج، سرکوت نجفی، بعدازظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ششم اردیبهشت، روز سنندج ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آئین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

نجفی اضافه کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره در فروردین ماه رزومه خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: بر اساس تصمیم‌گیری تیم داوری متشکل از پنج نفر از داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری سنندج ادامه داد: ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران بوده که دارای رزومه ملی و بین‌المللی هستند.

نجفی با بیان اینکه این ۵۰ عکاس منتخب که ۱۵ نفر آنها نیز عکاسان بومی استان هستند باید در بازه زمانی ششم تا یازدهم اردیبهشت در محورهای مطرح شده اقدام به عکاسی کنند، افزود: بعد از داوری عکس‌ها توسط داوران مطرح، نفرات برتر با اهدای لوح و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و با همکاری خانه عکاسان برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاهی از آثار برتر این جشنواره نیز در شهر سنندج دایر و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

کد خبر 747940

دیگر خبرها

  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد