Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@16:50:25 GMT

نشریه ایتالیایی: استراماچونی زندانی شده است!

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۸۰۴۶

نشریه ایتالیایی: استراماچونی زندانی شده است!

یک نشریه ایتالیایی به بروز مشکلی جدید برای سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پرداخته و جزئیات آن را تشریح کرده است.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از خبر ورزشی نشریه کوریره‌دلاسرای ایتالیا با انتشار یک خبر تحت عنوان «استراماچونی در ایران زندانی شده و دیگر نمی‌تواند این کشور را ترک کند» به بروز یک مشکل برای خروج سرمربی تیم فوتبال استقلال از خاک ایران جهت بازگشت به کشورش اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً با فرا رسیدن هفته بازی‌های ملی و تعطیلی موقت بازی‌های باشگاهی، استراماچونی و خانواده‌اش قصد بازگشت به ایتالیا را داشته‌اند که در فرودگاه امام خمینی اجازه خروج از کشور به آن‌ها داده نمی‌شود، چرا که ویزای توریستی او منقضی شده که البته طبق ادعای کوریره این موضوع نمی‌تواند صحت داشته باشد. این نشریه می‌نویسد که سرمربی استقلال قرار بوده به صورت غیرمستقیم (از طریق یک پروازه به دوحه و از آنجا به رم) خودش را به کشورش برساند، اما پلیس فرودگاه او را به خاطر منقضی بودن ویزای توریستی‌اش متوقف کرده است.
کوریره دلاسرا در این باره می‌نویسد: سرمربی سابق اینتر در فرودگاه توسط پلیس متوقف شد، چرا که مدت ویزای توریستی‌اش منقضی شده است. این ماجرا برای کسی که ۸۰ روز است دارد با مجوز کار در این کشور کار می‌کند، خیلی عجیب است. به همین دلیل استراماچونی اکنون واقعاً احساس می‌کند که در خاک کشوری دیگر زندانی شده است. بعد از تنها یک ماه، بهشت ایران برای استراماچونی به یک کابوس تبدیل شده است. خطیر، معاون ورزشی باشگاه استعفا کرده، زمین تمرینی هرگز آماده نشده و بازار هم دردسر‌های خودش را برای او داشت، اما دردسر‌های او تمام شده؟ نه. پنجشنبه او و هماهنگ کننده‌اش سباستین لتو وارد ترمینال فرودگاه شدند، اما به خاطر منقضی بودن ویزای توریستی‌اش از خروج او ممانعت به عمل آمد. او، اما ویزای کاری دارد. داستانی جنون‌آ‌میز.
نشریه گاتزتادلواسپورت هم به این داستان پرداخته است و دلیلی مشابه را برای ممانعت از خروج سرمربی استقلال از خاک ایران ذکر کرده است.

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی

اتحادیه اروپا به دنبال اجرای طرح جدیدی است که براساس ان، به شهروندان ۶ کشور عربی جنوب خلیج فارس، ویزای شنگن ۵ ساله ارائه می‌شود.

به گزارش عصرایران، براساس این طرح، شهروندان کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس، در اولین درخواست، ویزای ۵ ساله شنگن دریافت خواهند کرد.

این طرح قرار است شامل شهروندان ۶ کشور جنوب خلیج فارس یعنی کویت، عربستان سعودی، قطر، بحرین، امارات و عمان شود. البته در حال حاضر، شهروندان امارات از دریافت ویزای شنگن، معاف هستند.

این نشانه‌ای از ارتقای همکاری میان شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا در راستای منافع دو طرف است.

شورای همکاری خلیج فارس پیش از این با اتحادیه اروپا در مورد مسائل مربوط به معافیت شهروندان کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس از ویزای شینگن گفتگو کرده بود.

ویزای شنگن، ویزای مشترک ۲۹ کشور اروپایی است. افراد با دریافت ویزای شنگن می‌توانند به ۲۸ کشور بقیه نیز آزادانه و بدون نیاز به دریافت ویزای جداگانه، سفر کنند.

دیگر خبرها

  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری