Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد دادخواه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای بهسازی، لکه گیری راههای شریانی این استان به حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی گفت: سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان به لکه گیری و روکش آسفالت این راهها اختصاص یافت و در سال جاری برای نوسازی، بهسازی و لکه گیری راه های شریانی این استان ۴۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه نگهداری راهها، وظیفه اصلی راهداری است اظهار داشت: بیشترین خرابی راههای استان در محورهای اردستان، نائین، خور و بیابانک و کوهپایه قرار دارد.

دادخواه بیان کرد:وضعیت رویه راه های استان نامناسب است و از ابتدای امسال تاکنون هیچ قیری به این اداره کل اختصاص داده نشده و مقرر شده که این مشکل در شهریورماه بهبود پیدا کند.

۶۰ کیلومتر از راه های روستایی اصفهان بهسازی و آسفالت می شوند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بر اساس ابلاغ جدید ریاست جمهوری، بهسازی و آسفالت ۲ هزار کیلومتر از راههای روستایی در کل کشور تا پیان سال جاری در قالب طرح ابرار(اقدام برای راههای روستایی) جزو وظایف  راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفت.

وی افزود: در راستای این طرح ۶۰ کیلومتر از راه های روستایی استان در هفت شهرستان بهسازی و آسفالت در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان قرار گرفت.

دادخواه با اشاره به اینکه هیچگونه اعتبار ملی و استانی برای اجرای طرح بهسازی و آسفالت راههای روستایی استان وجود ندارد اظهار داشت: این کار جهادی در مرحله اول بصورت امانی و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای اصلاح راههای روستایی انجام می شود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در این نشست گفت: ۴۹ مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در استان فعال است که اصفهان در این زمینه صاحب رتبه نخست کشور است.

محمد صلواتی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت امسال سه مجتمع خدماتی رفاهی به استان اضافه شد  گفت: ایجاد رفاه، کاهش تصادفات، ارتقای امنیت در سفر و توسعه گردشگری از دلایل توسعه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است.

وی اظهار داشت: بستن کمربند ایمنی تمام سرنشینان خودرو، رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت غیرمجاز، استراحت در مجتمع های خدماتی رفاهی از جمله مواردی است که باید توسط تمام رسانه ها فرهنگ سازی شود.

صلواتی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد افرادی که در تصادفات جان خود را از دست می دهند در لحظه حادثه، کمربند ایمنی خود را نبسته اند و بیش از ۹۰ درصد موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند.

استان اصفهان از نظر تعداد شرکت حمل و نقل بار، تعداد پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد.  
بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو با ۴۸ هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان فعالیت می کند که نزدیک به ۱۰ درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می شود.  
۴۵۹ شرکت حمل و نقل بار، ۶ پایانه حمل بار، ۲۶ پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و ۴۳ مجتمع بین راهی در سطح استان اصفهان فعالیت می کند.  
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.  
استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

۷۱۵۰  /۶۰۲۶/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان اصفهان اصفهان خودرو راهداری و حمل و نقل جاده ناوگان حمل و نقل قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در بیست و نهمین روز فروردین

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه، در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است و ضمنا محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و محدوده گرمدره، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده‌های دهشاد و فیروزبهرام رافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران در اکثر مقاطع در جریان است.

در برخی از محور‌های استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، اصفهان، سیستان بلوچستان جنوب، کرمان، کرمان جنوب، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس با بارش باران همراه هستند.

محور‌های مسدود شریانی؛ محور خرم آباد – پلدختر «تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود»، محور گشت - سراوان، بندر خمیر – بندرلنگه، جاسک – سیرک، نیکشهر - چابهار، و محور‌های مسدود غیرشریانی؛ محور هشتگرد – طالقان، محور چاهان – زرآباد، جکدان – جاسک، محور بشاگرد – گوهران، فنوج – کتیج – رمشک، دلگان – بمپور، قصرقند – نیکشهر، بمپور – فیروزآباد، دلگان- زهکلوت، ایرانشهر - دلگان، ایرانشهر – خیرآباد، نیکشهر – بنت، جلگه - چاه اسحاق، کنارک – زرآباد، فنوج - اسپکه، فاریاب - زهمکان، ایرانشهر – مهرستان، بمپور – جلگه، سه راهی نگور – نگور، سوران – مهرستان، سوران – پسکوه، مهرستان – ایرانشهر، گلشن – سراوان، مهریز – کنج کوه اعلام شدند.

محور‌های دارای انسداد فصلی؛ سروآباد - پاوه، سی سخت-پادنا، گنجنامه–تویسرکان، وازک–بلده، پونل–خلخال معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در بیست و نهمین روز فروردین
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام