Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:59:31 GMT

ارزانی مسکن شر درست می‌کند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۸۵۱۹

ارزانی مسکن شر درست می‌کند

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

رضا ساکی


وزیر راه و شهرسازی: افزایش حباب‌گونه قیمت مسکن تقریباً متوقف‌ شده و قیمت‌ها روند نزولی گرفته است.

بعد از شنیدن این خبر به میان مردم رفتیم تا نظرشان را درباره روند نزولی قیمت مسکن بپرسیم.

آقایی که دو عدد مسکن زیر بغل زده بود و یکی هم در دست داشت گفت: من برای خرید مسکن از کیسه پارچه‌ای استفاده می‌کنم تا پلاستیک مصرف نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانمی که خوشحال بود گفت: امروز بهترین شنبه زندگی‌ام بود. یک خانه برای دخترم در جردن، یکی برای پسرم‌ در تجریش و یکی برای خودم در اکباتان خریدم و فیلم خریدم را به همراه فاکتور برای شبکه بی‌تربیت من‌وتو فرستادم اما می‌دانم که پخش نمی‌کند.

آقایی که روی صندلی پارک‌ نشسته بود گفت: من همیشه به زنم می‌گفتم گرانی روزی تمام می‌شود اما او قبول نمی‌کرد. از دولت ممنونم که روند را نزولی کرد.

خانمی که پلاکارد در دست گرفته بود گفت: باید به زیست شبانه نه بگوییم. اگر خانه ارزان بشود مردم بی‌دغدغه می‌شوند و شب‌ها راه می‌افتند توی کوچه و خیابان. ارزان شدن خانه کار غرب است.

آقایی که علیه زیست شبانه شعار می‌داد گفت: غرب اول زیست را وارد درس بچه‌های ما کرد و حالا زیست شبانه را ترویج می‌کند. من هم با گرانی موافقم. ارزانی در شرایط کنونی به صلاح نیست.

خانمی که یک بنر در دست گرفته بود گفت: ارزانی بشود مردم از فکر و خیال بیرون می‌آیند و تقاضاهای مشکوک می‌کنند. دولت باید گرانی را حفظ کند.

آقایی که یک بلندگو در دست داشت از همان پشت بلندگو گفت: ارزانی انسان را از تلاش بازمی‌دارد و انسان در ارزانی به‌دنبال تفریحات خواهد بود و این خوب نخواهد بود.

بعد هم شعار داد: گرانی‌های مسکن تمدید باید گردد!

باقی بقای‌تان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طنز روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: برنامه پاکسازی زباله در گردنه دالورا شهرستان فلارد، حاشیه تالاب گندمان، حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل هوره انجام شد.
سعید یوسف پور افزود: دراین برنامه دوستداران محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان مشارکت داشتند.

به گفته وی، هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • پیشنهاد پزشکیان به مسئولان بعد از فعال شدن گشت ارشاد
  • پزشکیان: اجبار و گشت ارشاد نتیجه عکس می‌دهد
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک