Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:19:37 GMT

زیرساخت‌های آموزشی و رفاهی مدارس دشتستان تقویت شود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۸۸۸۹

زیرساخت‌های آموزشی و رفاهی مدارس دشتستان تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر سعادت بعد از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات مدارس آب‌پخش، شبانکاره و سعدآباد اظهار داشت: شرایط اقتصادی کنونی کشور سخت و دشوار است ولی در این دولت کارها و فعالیت‌هایی بسیار خوب و ارزشمندی با وجود تنگناهای موجود انجام شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به به برنامه‌های هفته دولت بیان کرد: در هفته دولت ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر افتتاح و هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: راز ماندگاری امام حسین (ع) در بین تشیع و مسلمانان عدالتش است و عدالت در گفتار، کردار و رفتار بسیار مهم است، اگر می‌خواهید به عنوان رهرو آن حضرت ماندگار شوید باید در گفتار، کردار و رفتار عدالت را پیشه کار خود قرار دهید.

سعادت بیان کرد: دلیل کاستی‌ها و اکثر مشکلات کمبود بودجه کشور است و با این وجود نمایندگان استان و مسئولان آموزش و پرورش تلاش کرده‌اند که اعتبارات قابل توجهی برای رفاه حال دانش آموزان و فرهنگیان فراهم کنند.

نماینده مردم دشتستان افزود: تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ام که در کلاس‌های مقاطع مختلف تحصیلی دشتستان، آن هم در شرایط کنونی و فشارهای اقتصادی، تمامی مدارسی که فاقد کولر هستند مجهز شود تا دانش آموزان در رفاه و آسایش به تحصیل خود ادامه دهند.

کد خبر 4707280

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتستان بوشهر هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان استانداری سمنان ماه محرم یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی گناوه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در این جشنواره، دانش آموزان با پوشش لباس‌های بومی و طبخ غذاهای محلی و نخ ریسی به روش سنتی و همچنین نمایش انواع داروهای گیاهی سعی در حفظ آداب و رسوم سنتی منطقه خود داشتند.
الله‌بخش نجفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد گفت: این جشنواره به‌منظور ایجاد شور و نشاط و همدلی بین دانش‌آموزان، شناساندن و معرفی فرهنگ و سنت‌های گذشته برگزار شد و از برنامه‌های عملیاتی کشوری درس مطالعات اجتماعی محسوب می‌شود.
وی افزود: بازی‌های بومی محلی موجب تقویت فرهنگی اصیل ایرانی شده و دانش‌آموزان را با آداب‌ورسوم پیشینیان خود آشنا می‌کند.
نجفی اضافه کرد: بازی تنها امری ساده نیست، بلکه می‌توان بسیاری از مهارت‌های زندگی را از طریق بازی به دانش‌آموزان آموخت چرا که آموزش از طریق بازی اثرگذاری بیشتری دارد. از طریق بازی می‌توان اعتمادبه‌نفس و خودباوری در دانش‌آموزان خودباوری ایجاد کرد و خلاقیت، علوم پایه، مهارت‌های روانی و جسمی دانش‌آموزان را از طریق بازی تقویت کرد.
وی با اشاره به فواید بازی ادامه داد: اعتمادبه‌نفس در دانش‌آموزان، خودباوری، خلاقیت، علوم پایه، تقویت روانی و جسمی دانش‌آموزان را می‌توان از طریق بازی‌کردن ایجاد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جشنواره بومی محلی در مدارس پارس‌آباد

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • مطهری: دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند