Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:53:43 GMT

فابرگاس: هازارد در رئال همه را شگفت زده خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۹۴۹۶

فابرگاس: هازارد در رئال همه را شگفت زده خواهد کرد

سسک فابرگاس دوست و هم تیمی سابق ادن هازارد او را دارای شایستگی های لازم برای رهبری رئال درون زمین می بیند.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد تابستان امسال با انتقالی 100 میلیون یورویی به علاوه 30 میلیون یورو بندهای متغیر از چلسی به رئال مادرید پیوست. او در پیش فصل به غیر از بازی با سالزبورگ عملکرد چندان خوبی نداشت و پیش از شروع فصل نیز دچار مصدومیت شد؛ به طوریکه هنوز نتوانسته به تمرینات گروهی برگردد و پس از وقفه بازی های ملی باید منتظر اولین بازی رسمی او برای رئال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی معتقدند او نمی تواند مثل رونالدو رهبر رئال درون زمین باشد اما سسک فابرگاس در مصاحبه با مارکا خلاف این عقیده را دارد.

 

 

 

 

ستاره سابق بارسا و چلسی به مارکا گفت:« ادن شخصیتی بسیار ویژه دارد. در نگاه اول، به نظر هیچ چیز برای او مهم نیست ولی روح یک فرد برنده و پیروز را درون خود دارد. او همیشه از رقابت استقبال می کند و در رختکن فضایی شاد را باعث می شود.

ادن همیشه در حال شوخی و خنده است اما اینکه انتظار داشته باشید درون رختکن بازیکنان را گرد خود جمع کند و برای شان صحبت کند، خیر؛ او چنین شخصیتی ندارد. با این حال هازارد درون زمین یک رهبر واقعی است. همیشه توپ می خواهد و تیم را با خود به جلو هدایت می کند. در دوئل های مستقیم همیشه پیروز است و گل می زند و پاس گل می دهد. ادن یک بازیکن کامل است و بازدهی باورنکردنی در رئال خواهد داشت. من او را دارای قابلیت های لازم برای رهبری رئال می بینم. هر زمان که به او نیاز باشد حاضر و آماده است و خیلی ها را شگفت زده خواهد کرد.»

 

 

رئال مادرید سسک فابرگاس چلسی ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سسک فابرگاس چلسی ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | ساحل شگفت انگیز دَستیر

آفتاب‌‌نیوز :

ساحل «دَستیر» در شهر پارسیان و در استان هرمزگان قرار دارد. این ساحل زیبا و طبیعت زیبای آن در کنار خلیج فارس و در نزدیکی شهر بندری پارسیان با سواحل بی‌نظیرش واقع شده‌است. ساحل «دَستیر» به عنوان یک مقصد توریستی محبوب شناخته می‌شود و با جذابیت‌های طبیعی و فرهنگی خاص خود، گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

دَشتی شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان پارسیان در استان هرمزگان واقع در جنوب ایران است. این شهر از سال ۱۳۹۰ از روستا به شهر تبدیل شده‌است.

از مناطق دیدنی این شهر ساحل بسیار زیبای «دَستیر» که محل زندگی و تخم ریزی لاک پشت‌های پوزه عقابی می‌باشد و از بکر‌ترین و زیباترین سواحل دنیا است که طول ساحل نزدیک به ۶ کیلومتر می‌باشد و باغ‌ها و قله کلات سرخ که از دیرباز محل زندگی شیوخ و حاکمان منطقه بوده است.

ساحل «دَستیر»، نام‌های دیگری مثل پارسیان و دشتی نیز دارد. این منطقه با ساحلی شنی و پهناور، آبی بسیار صاف و آرام و نیز داشتن تپه‌های سبز و جنگلی در اطراف، ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی را به ارمغان می‌آورد. این ساحل یک محیط آرامش‌بخش و شگفت‌انگیز برای استراحت، پیاده‌روی در ساحل، شنا، ماهیگیری و تفریحات مرتبط با آب فراهم می‌کند.

یکی از زیباترین و معروف‌ترین مناطق ساحل «دَستیر» پارسیان، شکاف صدفی است. مسیر رسیدن به شکاف صدفی جاده‌ای خاکی و صعب‌العبوری است که از روستای دشتی به سمت جنوب منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پهپاد‌های شگفت انگیز
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • نقاشی کشیدن با ماشین تحریر (فیلم)
  • ساحل شگفت انگیز «دَستیر»
  • تصاویر | ساحل شگفت انگیز دَستیر
  • سیوها و واکنش‌های برتر آندری لونین در درون دروازه‌ رئال مادرید / فیلم
  • تلاقی هیجان و ترس پلی در آسمان (فیلم)
  • ببینید | شگفت‌زدگی در ایران
  • اردیبهشت کجا سفر بریم؟ ۵ مقصد شگفت‌انگیز
  • اردیبهشت ماه کجا سفر بریم؟ ۵ مقصد شگفت انگیز